ІКОНІЧНІ КОНСТРУКТИ СОЦІАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ (на матеріалі англомовного медійного дискурсу з питань торгівля людьми)
Studia Philologica
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІКОНІЧНІ КОНСТРУКТИ СОЦІАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ (на матеріалі англомовного медійного дискурсу з питань торгівля людьми)
|
|
Creator |
Палійчук, Е.О.
|
|
Description |
У статті розглянуто іконічні й метафоричні властивості ментального конструкту «торгів-ля людьми», що зумовлюють когнітивно-прагматичний потенціал концептуальних моделейу формуванні суспільних уявлень, думок, стереотипів щодо соціально значущих ситуацій у сучас-них дискурсах. Зокрема, на матеріалі англомовного медійного дискурсу з питань торгівлі людьмизапропоновано іконічний підхід до аналізу лінгвоконцептуальних особливостей репрезентаціїситуації та встановлено трихотомію відповідного ментального конструкту
|
|
Publisher |
Borys Grinchenko Kyiv University
|
|
Date |
2016-12-28
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/145
|
|
Source |
Studia Philologica; № 1 (2016): Випуск 6
Studia Philologica; No 1 (2016): Випуск 6 2412-2491 2311-2425 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/145/146
|
|