Методичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»
|
|
Creator |
Краузе, Ольга Ігорівна
|
|
Subject |
МАРКЕТИНГОВА ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ІІІ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ ІІ. СТРУКТУРА КУРСОВОЇ РОБОТИ IV. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ VI. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ УДК 658.8 ринкова економіка виробничі підприємства |
|
Description |
Методичними вказівками встановлено зміст і послідовність виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства», основні вимоги до її оформлення, критерії оцінювання та рекомендації щодо захисту.
Методичними вказівками встановлено зміст і послідовність виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства», основні вимоги до її оформлення, критерії оцінювання та рекомендації щодо захисту. І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ІІ. СТРУКТУРА КУРСОВОЇ РОБОТИ ІІІ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ IV. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ VI. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ |
|
Date |
2019-07-04T16:34:56Z
2019-07-04T16:34:56Z 2019-07-04 2019-07-04 |
|
Type |
Methodical recommendations
|
|
Identifier |
Методичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» Укл.: О. І. Краузе – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. – 47 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28682 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Артімова І. Концепція маркетинг- міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства//Актуальні проблеми економіки.-2010.-№4 .-с. 94-102
Артюхов М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства//Маркетинг в Україні.-2008.-№5 .-с. 47-51 Весперіс С. Парадигми промислового маркетингу//Держава та регіони. Серія"Економіка та підприємництво".-2010.-№5 .-с. 121-125 Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії//Маркетинг в Україні.-2008.-№3 .-с. 18-23 Челенко Ю. Побудова моделі маркетингового комунікаційного процесу//Актуальні проблеми економіки.-2008.-№6 .-с. 257-262 |
|
Rights |
ТНТУ
|
|
Format |
47
|
|
Coverage |
ТНТУ
UA |
|
Publisher |
ТНТУ
|
|