Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»
|
|
Creator |
Краузе, Ольга Ігорівна
|
|
Subject |
Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства
конкурентоспроможність підприємства УДК 658.8 система маркетинговох досліджень маркетингова інформація комплекс маркетингу діагностика конкурентних переваг діагностика конкурентоспроможності підприємства |
|
Description |
У конспекті лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» подано комплекс лекційного матеріалу, що спрямований на отримання студентами знань щодо системи маркетингових досліджень; системи збору та обробки маркетингової інформації; складових комплексу маркетингу (товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики); сутності конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства; аналітичних, графічних та матричних методів діагностики конкурентоспроможності підприємства та його продукції.
Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» Укл.: О. І. Краузе – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. – 85 с. Сутність, основні поняття та зміст маркетингу 1.1. Сутність, значення та функції маркетингу 1.2. Ключові поняття маркетингу 1.3. Основні елементи та комплекс маркетингу Аналіз маркетингового середовища 2.1. Внутрішнє середовище підприємства 2.2. Мікросередовище підприємства 2.3. Макросередовище підприємства Маркетингова інформація 3.1. Маркетингова інформація та її класифікація 3.2. Джерела маркетингової інформації 3.3. Методи збирання первинної інформації Система маркетингових досліджень 4.1. Особливості ринку з позицій маркетингу 4.2. Комплексне вивчення (аналіз, дослідження) ринку 4.3. Сегментація ринку (покупців) Маркетингова товарна політика 5.1. Цілі та сутність товарної політики, три рівні товару 5.2. Класифікація товарів 5.3. Асортиментна політика 5.4. Концепція життєвого циклу товару Маркетингова цінова політика 6.1. Цілі цінової політики і фактори, що на неї впливають 6.2. Цінові стратегії Маркетингова збутова політика 7.1. Цілі політики розподілу 7.2. Канали розподілу товару 7.3. Форми організації оптової торгівлі 7.4. Види роздрібної торгівлі 7.5. Основи збутової логістики Маркетингова політика комунікацій в системі управління підприємством 8.1. Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством; 8.2. Головні цілі та завдання маркетингових комунікацій; 8.3. Основні елементи та етапи розробки процесу маркетингових комунікацій; 8.4. Класифікація видів комунікацій Конкуренція: сутність, функції, види та її роль у ринковій економіці 9.1. Сутність поняття «конкуренція» 9.2. Функції конкуренції 9.3 Основні види конкуренції Формування та втримання конкурентних переваг 10.1. Сутність поняття «конкурентна перевага» 10.2. Класифікація конкурентних переваг 10.3. Методи формування та втримання конкурсних переваг Графічні методи діагностики конкурентоспроможності підприємства 11.1. Модель споживчої задоволеності 11.2. Метод «радарів» 11.3. Багатокутник конкурентоспроможності Матричні методи діагностики конкурентоспроможності підприємства 12.1. Матриця Ансоффа ; 12.2. Матриця McKinsey ; 12.3. Матриця конкурентних сил М. Портеру; 12.4. Матриця BCG (Консалтингової групи Бостона) |
|
Date |
2019-07-04T19:16:58Z
2019-07-04T19:16:58Z 2019-07-04 2019-07-04 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» Укл.: О. І. Краузе – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. – 85 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28684 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент. – М.: Издательско-торговый центр «Маркетинг», 2002. – 892 с.
Позняк С.В. Конкурентні переваги і конкурентоспроможність // Актуальні проблеми економіки. - 2002. - №1. - С. 50-54. Гольцев Д. Модель позиційного маркетингу ринку збуту якісних товарів//Актуальні проблеми економіки.-2011.-№2 .-с. 61-69 |
|
Format |
85
|
|
Coverage |
ТНТУ
UA |
|
Publisher |
ТНТУ
|
|