Запис Детальніше

Методичні аспекти використання CoCalc для вивчення алгебри і початків аналізу

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні аспекти використання CoCalc для вивчення алгебри і початків аналізу
Methodical aspects of using CoCalc to study the algebra and calculus basics
 
Creator Попель, Майя Володимирівна
 
Description Стаття присвячена навчанню алгебри і початків аналізу у старшій профільній школі з використанням сучасних комп’ютерних засобів навчання, зокрема CoCalc.
Мета: провести теоретичний аналіз використання CoCalc у навчанні алгебри та початків аналізу.
Задачі: 1) розглянути перспективи використання Web-СКМ в аспекті хмаро орієнтованого середовища; 2) виявити особливості CoCalc як засобу навчання математичних дисциплін; 3) розкрити методику навчання алгебри та початків аналізу з використанням CoCalc.
Об’єкт дослідження: процес навчання алгебри та початків аналізу у старшій школі і ЗВО із застосуванням хмарних технологій.
Предмет дослідження: використання CoCalc як засобу навчання алгебри та початків аналізу.
Методи дослідження: 1) аналіз науково-педагогічної літератури з проблеми дослідження; 2) педагогічні спостереження і бесіди з викладачами; 3) аналіз CoCalc як засобу навчання.
Результати: обґрунтовано переваги використання CoCalc як засобу навчання алгебри та початків аналізу.
Висновки: виявлено перспективи використання хмаро орієнтованих систем навчання, зокрема CoCalc, у навчанні математичних дисциплін.
The article is devoted to the study of algebra and calculus basics in high profile school using modern computer learning tools, e. g. CoCalc.
The research focus: to conduct a theoretical analysis of the use the CoCalc to the study of algebra and calculus basics in.
Object: the algebra and calculus basics learning at the universities and the high secondary school using cloud technologies.
Subject: the use of the CoCalc as a tool of algebra and calculus basics learning.
Goals: 1) to describe the prospects of using Web-SCM in terms of cloud-based environment; 2) to identify the characteristics of the CoCalc as a tool for learning mathematics; 3) to disclose methods of algebra and calculus basics teaching using CoCalc.
The research methods: 1) the analysis of the scientific and educational literature; 2) the teaching observations and the conversations with teachers; 3) the analysis of the CoCalc as a learning tool.
The results: the advantages of using the CoCalc as a tool for algebra and calculus basics learning are grounded.
The main conclusions: the prospects of cloud-based learning systems use, including the CoCalc, for mathematics learning are revealed.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/986
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 3 (2015); 68-75
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 3 (2015); 68-75
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 3 (2015); 68-75
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/986/1016