Запис Детальніше

Інформаційні технології в дуальній освіті

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційні технології в дуальній освіті
Informational technologies in dual education
 
Creator Лечаченко, Тарас
Lechachenko, Taras
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject інформаційна технологія
дуальне навчання
цифрові технології
професійна освіта
information technology
dual education
digital technologies
vocational educatio
004
 
Description У тезах проаналізовано законодавчі ініціативи впровадження дуального
навчання в Україні. Висвітлено причини необхідності інформаційної технології
дуального навчання. Проаналізовано використання цифрових технологій в дуальному
навчанні. Окреслено складові інформаційної технології дуального навчання.
The thesis analyzes the legislative initiatives for the introduction of dual education in Ukraine. The reasons for the need for information technology of dual education are highlighted. The use of digital technologies in dual education has been analyzed. The components of information technology of dual education are outlined.
 
Date 2019-07-15T16:32:15Z
2019-07-15T16:32:15Z
2019-06-20
2019-06-20
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Лечаченко Т. Інформаційні технології в дуальній освіті / Тарас Лечаченко // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця, 20-21 червня 2019 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2019. — С. 32–34. — (Математичні моделі та інформаційні технології).
978-617-7331-85-7
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28770
Lechachenko T. (2019) Informatsiini tekhnolohii v dualnii osviti [Informational technologies in dual education]. Materialy Ⅳ Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty radiotekhniky, pryladobuduvannia i kompʼiuternykh tekhnolohii" prysviachena 80-ty richchiu z dnia narodzhennia profesora Ya.I. Protsia (Tern., 20-21 June 2019), pp. 32-34 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця, 2019
https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennyaproekt-zakonu-ukrayini-pro-profesijnu-profesijno-tehnichnu-osvitu
https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyipidgotovki-
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
https://www.pedocs.de/volltexte/2017/14956/pdf/IJRVET_2017_2_Gessler_The_lack_of_collaboration.pdf
http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=74
http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=86
1. МОН пропонує до громадського обговорення проект Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» – [Електронний ресурс]. – – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennyaproekt-zakonu-ukrayini-pro-profesijnu-profesijno-tehnichnu-osvitu
2. Про схвалення Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти: Розпорядження від 19 вересня 2018 р. № 660-р Київ. Кабінет міністрів України. Урядовий портал – [Електронне джерело] – Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyipidgotovki- fahivciv-zadualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
3. Закон України «Про освіту». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
4. Gessler M., The lack of collaboration between companies and schools in the German dual apprenticeship system: historical background and recent data.International journal for research in vocational education and training 4 (2017)2, S. 164-195. https://www.pedocs.de/volltexte/2017/14956/pdf/IJRVET_2017_2_Gessler_The_lack_of_collaboration.pdf
5. Ferns, S, Hickey, R, Hynes, D, Keyes, M, Ryan, R & Smith, J [2017], 'Using digital technologies in the training of craft apprentices: is this the future?', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=74.
6. Doherty, A, [2017], 'Using reflective online diary entry to enhance teaching, learning and assessment in online apprenticeships: pedagogy perspective', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=86.
7. Кареліна О. В. Концепція інтердіяльнісного навчання //Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка). – 2016. – №. 4 (55). – С. 12-16.
1. MON proponuie do hromadskoho obhovorennia proekt Zakonu Ukrainy "Pro profesiinu (profesiino-tekhnichnu) osvitu" – [Electronic resource], – Access mode: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennyaproekt-zakonu-ukrayini-pro-profesijnu-profesijno-tehnichnu-osvitu
2. Pro skhvalennia Kontseptsii pidhotovky fakhivtsiv za dualnoiu formoiu zdobuttia osvity: Rozporiadzhennia vid 19 veresnia 2018 y. No 660-r Kyiv. Kabinet ministriv Ukrainy. Uriadovyi portal – [Elektronne dzherelo] – Access mode: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyipidgotovki- fahivciv-zadualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
3. Zakon Ukrainy "Pro osvitu", [Electronic resource], Access mode: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
4. Gessler M., The lack of collaboration between companies and schools in the German dual apprenticeship system: historical background and recent data.International journal for research in vocational education and training 4 (2017)2, S. 164-195. https://www.pedocs.de/volltexte/2017/14956/pdf/IJRVET_2017_2_Gessler_The_lack_of_collaboration.pdf
5. Ferns, S, Hickey, R, Hynes, D, Keyes, M, Ryan, R & Smith, J [2017], 'Using digital technologies in the training of craft apprentices: is this the future?', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=74.
6. Doherty, A, [2017], 'Using reflective online diary entry to enhance teaching, learning and assessment in online apprenticeships: pedagogy perspective', in Modern apprenticeships: widening their scope, sustaining their quality: proceedings of the seventh research conference of the International Network for Innovative Apprenticeships, eds R I Lerman & E A Okoli, [International Network on Innovative Apprenticeship], [Washington], viewed 30 May 2019, http://www.inap.unibremen.de/dl/inap%20conference%20proceedings%202017.pdf#page=86.
7. Karelina O. V. Kontseptsiia interdiialnisnoho navchannia //Pedahohichnyi protses: teoriia i praktyka (Serie: Pedahohika), 2016, №. 4 (55), P. 12-16.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, укладання, оформлення, 2019
 
Format 32-34
3
 
Coverage 20-21 червня 2019 року
20-21 June 2019
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ФОП Паляниця В. А.
FOP Palyanitsa V. A.