Оптимізація програм OpenGL
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимізація програм OpenGL
Optimizing OpenGL programs |
|
Creator |
Якубовський, Олександр
Родіонов, Павло Yakubovsky, Alexander Rodionov, Pavlo |
|
Contributor |
НТУУ «КПІ» імені Ігоря Сікорського, Україна
|
|
Subject |
програми OpenGL
атласи рендеринг OpenGL programs atlases rendering 378.147 |
|
Description |
У статті проаналізовано напрями оптимізації програм OpenGL через використання атласів. Розглянуто роль взаємодії та рендерингу об’єктів. The article analyzes the directions for optimizing OpenGL programs through the use of atlases. The role of interaction and rendering of objects is considered. |
|
Date |
2019-07-15T16:32:29Z
2019-07-15T16:32:29Z 2019-06-20 2019-06-20 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Якубовський О. Оптимізація програм OpenGL / Олександр Якубовський, Павло Родіонов // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця, 20-21 червня 2019 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2019. — С. 265–267. — (Автоматизація, компютерні технології та робототехніка).
978-617-7331-85-7 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28852 Yakubovsky A., Rodionov P. (2019) Optymizatsiia prohram OpenGL [Optimizing OpenGL programs]. Materialy Ⅳ Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty radiotekhniky, pryladobuduvannia i kompʼiuternykh tekhnolohii" prysviachena 80-ty richchiu z dnia narodzhennia profesora Ya.I. Protsia (Tern., 20-21 June 2019), pp. 265-267 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти радіотехніки, приладобудування і компʼютерних технологій“ присвячена 80-ти річчю з дня народження професора Я.І. Проця, 2019
https://habr.com/ru/company/playrix/blog/306554/ https://learnopengl.com/Advanced-OpenGL/Instancing 1. Как оптимизировать игру с помощью полигональных атласов [Електронний ресурс] // Сергій Шестаков технічний директор компанії Playrix. URL:https://habr.com/ru/company/playrix/blog/306554/ 2. Instancing [Електронний ресурс] // Copyright by Joey de Vries URL:https://learnopengl.com/Advanced-OpenGL/Instancing 1. Kak optymyzyrovat yhru s pomoshchiu polyhonalnykh atlasov [Electronic resource], Serhii Shestakov tekhnichnyi dyrektor kompanii Playrix. URL:https://habr.com/ru/company/playrix/blog/306554/ 2. Instancing [Electronic resource], Copyright by Joey de Vries URL:https://learnopengl.com/Advanced-OpenGL/Instancing |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, укладання, оформлення, 2019
|
|
Format |
265-267
3 |
|
Coverage |
20-21 червня 2019 року
20-21 June 2019 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ФОП Паляниця В. А.
FOP Palyanitsa V. A. |
|