Запис Детальніше

Методичний аналіз кінематики процесів розпаду, злиття та зіткнення частинок

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичний аналіз кінематики процесів розпаду, злиття та зіткнення частинок
Methodical analysis of kinematics of processes of disintegration, confluence and collision of particles
 
Creator Величко, Степан Петрович
Іваній, Володимир Степанович
Мороз, Іван Олексійович
Холодов, Роман Іванович
 
Description У статті виділяються розділи і теми курсів фізики, які найбільшою мірою впливають на формування наукового світогляду майбутніх вчителів фізики. До таких тем автори у першу чергу відносять теми, пов’язані з розглядом законів збереження та методичний аналіз прикладів, які є не лише ілюстрацією законів збереження, але й відображають інші фундаментальні закони природи, наприклад, закон взаємозв’язку маси та енергії.
Мета: провести теоретико-методичний аналіз методик застосування законів збереження в формуванні наукового світогляду майбутніх вчителів фізики.
Задачі: розробити та запропонувати авторську методику подання в курсі фізики процесів розпаду та злиття частинок, основану на використанні законів збереження.
Об’єкт дослідження: процес навчання теоретичної фізики в педагогічних університетах
Предмет дослідження: особливості використання законів збереження при вивченні процесів розпаду та злиття частинок.
Методи дослідження: вивчення праць авторів на пострадянському просторі, присвячених проблемам формування наукового світогляду майбутніх вчителів фізики.
Результати: виявлено доцільність застосування чотиривимірної коваріантної форми запису законів збереження при аналізі кінематики процесів розпаду та злиття частинок.
Висновки: пропонується один із можливих варіантів розгляду в лекційній практиці викладачів педагогічних університетів процесів розпаду та злиття частинок, в якому акцентується увага не лише на застосуванні законів збереження, але й на важливе прикладне значення зазначених процесів, а також – на важливість застосування в лекційній практиці законів збереження в чотиривимірній коваріантній формі.
The article allocated sections and topics of physics that the greatest influence on the formation of a scientific outlook of future physics teachers. These topics, authors primarily include topics related to the consideration of conservation laws and methodical analysis of examples that not only illustrate the conservation laws, but also reflects other fundamental laws of nature, such as the law relating mass and energy.
Purpose: to conduct theoretical and methodological analysis methods applying the conservation laws in the formation of a scientific outlook of future physics teachers.
Objectives: to develop and propose the author’s method of filing in the course of physics processes of mergers and decay of particles based on the use of conservation laws.
Research object: the process of learning theoretical physics in pedagogical universities.
Subject of the research: features the use of conservation laws in the study of the processes of mergers and decay of particles.
Methods: the authors study the post-Soviet space, the problem of forming a scientific outlook of future physics teachers.
Results: Revealed the feasibility of four-dimensional covariant form of record of conservation laws in the analysis of the kinematics of the processes of decay and merging of particles.
Conclusions: the proposed one of the options considered in the lecture practice teachers pedagogical universities decay processes and merging of particles , which focuses not only on the application of the conservation laws , but also to an important practical significance of these processes , and - on the importance of the practice of law in the lecture preservation of the four- covariant form.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/991
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 3 (2015); 106-117
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 3 (2015); 106-117
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 3 (2015); 106-117
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/991/1021