Запис Детальніше

Сучасний підхід до викладання курсу «Загальна фізика» у ЗВО

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасний підхід до викладання курсу «Загальна фізика» у ЗВО
The modern approach to teaching the course “General physics” in universities
 
Creator Полупан, Олена Вікторівна
Подус, Галина Миколаївна
Омеляненко, Іван Федорович
 
Description У статті проаналізовано сучасні підходи до викладання фізики за допомогою комп’ютерних технологій.
Мета: зробити вивчення фізики у ВНЗ динамічним, інтенсивним, економічним, зробити навчання таким, щоб допомогти студенту сформувати цілісну картину фізики.
Завдання: 1) особливості викладання фізики у ЗВО; 2) інноваційний підхід до проведення занять з фізики у ЗВО.
Об’єкт дослідження: процес підготовки майбутніх фахівців.
Предмет дослідження: теорія і практика навчання основам фізики.
Методи дослідження: класифікація, систематизація, системно-структурний аналіз.
Результати: показано використання компетентнісного підходу при викладанні дисципліни «Загальна фізика», можливості підвищення якості фізичної освіти.
Висновки: в результаті застосування розробленого методу узгодженого проведення занять з розв’язанням задач і лабораторних робіт на основі підходу до навчання як до послідовності навчальних моделей наукових досліджень підвищилася якість знань, умінь і навичок при розв’язанні задач і при виконанні лабораторних робіт.
This article examines methods of teaching physics using computer technology.
The aim is to make learning physics in high school dynamic, intense, efficient, learning to do so to help the student to form a complete picture of physics.
The task is to peculiarities of teaching physics in high school and an innovative approach to conducting studies in physics at the university.
The object of research is the professional training.
The subject of research is the theory and practice of learning the basics of physics.
The research methods: classification, systematization and system-structural analysis.
The research results: shown using the competency approach in teaching the subject “General Physics”, it is possible to improve the quality of physical education.
The main conclusions and recommendations: as a result of applying the proposed method agreed with the classes solving problems and laboratory work-based approach to learning how to sequence learning model of scientific research, improved quality of knowledge and skills in solving problems in the performance of laboratory work.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/993
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 3 (2015); 129-135
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 3 (2015); 129-135
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 3 (2015); 129-135
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/993/1023