Запис Детальніше

Підготовка з механіки як інтегрований компонент фізико-технічної компетентності випускників ЗВО

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підготовка з механіки як інтегрований компонент фізико-технічної компетентності випускників ЗВО
Training in mechanics as an integrated component of the physical and technical competence of graduates of higher education institutions
 
Creator Пастушенко, Сергій Миколайович
Кулішенко, Віктор Михайлович
Лень, Тетяна Сергіївна
 
Description Розглянуто методичні питання вивчення механіки як важливої складової частини курсу фізики в технічному університеті. Розроблено систему тестових завдань для перевірки знань та умінь студентів з фізичних основ механіки з урахуванням їх змісту у наступних дисциплінах: «Технічна механіка», «Аеродинаміка», «Динаміка польоту» та ін. Показано, що підготовка з механіки виступає як інтегрований компонент фізико-технічної компетентності випускників закладів вищої освіти.
The methodical questions of the study of mechanics as an important part of the physics course at the technical university are considered. A system of test tasks was developed to check the knowledge and skills of students from the physical foundations of mechanics, taking into account their content in the following disciplines: “Technical Mechanics”, “Aerodynamics”, “Flight Dynamics”, etc. It is shown that training in mechanics serves as an integrated component of the physical and technical competence of graduates of higher education institutions.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/994
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 3 (2015); 136-141
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 3 (2015); 136-141
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 3 (2015); 136-141
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/994/1024