Запис Детальніше

Формування знання-орієнтованої складової інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього вчителя інформатики

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування знання-орієнтованої складової інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього вчителя інформатики
Formation of the knowledge-based component of the future IT-teacher’s information-communicative competence
 
Creator Мазурок, Тетяна Леонідівна
Черних, Володимир Володимирович
 
Description Стаття присвячена огляду необхідності впровадження знання-орієнтовної складової в процес формування інформаційно-комунікаційної компетентності сучасного вчителя інформатики.
Мета: аргументувати введення знання-орієнтованої складової в процес формування інформаційно-комунікаційної компетентності сучасного вчителя інформатики.
Задачі:
1) визначити сутність інформаційно-комунікаційної компетентності;
2) розглянути сучасний стан використання знання-орієнтованих систем;
3) проаналізувати поточний стан впровадження знання-орієнтованої складової в процес формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя інформатики.
Предмет дослідження: процес формування знання-орієнтованих складових компетентностей майбутніх вчителів інформатики.
Методи дослідження: вивчення наукових досліджень вітчизняних та закордонних вчених, присвячених формуванню компетентностей з використанням знання-орієнтованих технологій, вивчення закордонного досвіду впровадження знання-орієнтованих систем у практичну діяльність сучасного суспільства.
Результати: аргументовано необхідність впровадження знання-орієнтованої складової в процесі формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього вчителя інформатики та визначено основні змістовні елементи шкільного курсу інформатики, викладання яких потребує такі компетентності.
Висновки: знання-орієнтована складова є невід’ємною складовою інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього сучасного вчителя інформатики.
The article is devoted to the review of the necessity of introducing the knowledge-oriented component into the process of formation of the information and communication competence of a modern teacher of informatics.
Purpose: to argue the introduction of a knowledge-oriented component in the process of formation of information and communication competence of a modern teacher of informatics.
Tasks:
1) determine the essence of information and communication competence;
2) consider the current state of using knowledge-oriented systems;
3) analyze the current state of implementation of knowledge-oriented component in the process of formation of information and communication competence of the teacher of informatics.
Subject of research: the process of formation of knowledge-oriented competencies of future teachers of informatics.
Research methods: research of scientific researches of domestic and foreign scientists devoted to the development of competencies using knowledge-oriented technologies, study of foreign experience of the introduction of knowledge-oriented systems into the practical activities of modern society.
Results: the necessity of introducing a knowledge-oriented component in the process of formation of the information and communication competence of the future teacher of informatics is substantiated and the main content elements of the school course of informatics, the teaching of which requires such competencies, are defined.
Conclusions: knowledge-oriented component is an integral part of the information and communication competence of the future modern teacher of informatics.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/997
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 3 (2015); 151-159
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 3 (2015); 151-159
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 3 (2015); 151-159
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/997/1027