Запис Детальніше

Використання математичних пакетів в інформатичній підготовці майбутніх учителів математики

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання математичних пакетів в інформатичній підготовці майбутніх учителів математики
The use of mathematical packages for informatics training of future teachers of mathematics
 
Creator Пономарева, Надія Сергіївна
 
Description У статті розглядаються особливості навчання інформатики майбутніх учителів математики. Відзначається, що в сучасних умовах отримання вищої математичної освіти безпосередньо пов’язане із опануванням теоретичних положень, методів та засобів інформатики як основи та інструменту навчання математики. Використання всього арсеналу сучасних дослідницьких методів на основі знань, умінь та навичок з інформатики підвищує рівень професійної діяльності як математика-дослідника, так і математика-педагога.
Мета дослідження полягає в теоретичному аналізі та розробці окремих компонентів методики навчання інформатики майбутніх учителів математики.
Завдання дослідження – визначити теоретичні засади інформатичної підготовки майбутніх учителів математики.
Об’єкт дослідження – процес навчання інформатики майбутніх учителів математики. Предмет дослідження – методика використання математичних пакетів в інформатичній підготовці майбутніх учителів математики.
Теоретичний аналіз складових інформатичної підготовки майбутніх учителів математики свідчить, що опанування студентами роботи з математичними пакетами є невід’ємною складовою їх професійної підготовки. У процесі навчання особливостей різних систем комп’ютерної математики відбувається трансформація методів навчання математики. Проведений аналіз використання студентами математичних пакетів під час педагогічної практики дає можливість зробити висновок, що опанування студентами широкого кола систем комп’ютерної алгебри та геометрії сприяє підвищенню якості навчання математики в закладах загальної середньої освіти.
This article discusses the features of training in informatics of future teachers of mathematics. It is noted that modern higher education in mathematics is directly connected with the assimilation of theoretical statements, methods and tools of informatics as the basis for teaching mathematics. Using of the whole arsenal of modern research methods based on knowledge and skills in informatics enhances a level of professional activity of the mathematician-researcher and the teacher of mathematics.
The purpose of the study is the theoretical analysis and the design of individual components of teaching methods of informatics for future teachers of mathematics.
Research objectives – to determine theoretical principles of training of the teachers of mathematics in the field of informatics.
Object of study – the process of training in informatics of future teachers of mathematics. Subject of study – methods of use of the mathematical packages for training in informatics of future teachers of mathematics.
Theoretical analysis of the components of the training in informatics of future teachers of mathematics shows that students’ mastering of mathematical packages is an integral part of their professional study. The methods of training in mathematics are transformed in process of study the features of systems of computer mathematics. The analysis of using by students of the mathematical packages during practice in schools makes it possible to conclude that students’ mastering of a wide range of systems of computer algebra and geometry improves the quality of their teaching mathematics in secondary schools.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/998
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 3 (2015); 160-169
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 3 (2015); 160-169
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 3 (2015); 160-169
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/998/1028