Засоби реалізації алгоритмів чисельних методів
Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Засоби реалізації алгоритмів чисельних методів
Tools of implementation of numerical methods algorithms |
|
Creator |
Мінтій, Ірина Сергіївна
Шокалюк, Світлана Вікторівна Мінтій, Михайло Михайлович |
|
Description |
Метою даного дослідження є визначення педагогічних умов вибору засобів ІКТ навчання обчислювальної математики, основним завданням – демонстрація розроблених методичних рекомендацій для вступного лабораторного заняття з курсу методів обчислень, об’єкт дослідження – процес комп’ютерно-орієнтованого навчання студентів ЗВО, предмет – засоби реалізації чисельних алгоритмів. Методи дослідження: 1) теоретичні – вивчення праць вітчизняних авторів, присвячених проблемам використання засобів ІКТ при вивченні обчислювальної математики, 2) емпіричні – дослідження сучасного стану підготовки студентів ЗВО до використання засобів ІКТ у процесі вивчення обчислювальної математики, спостереження, узагальнення педагогічного досвіду. Результати: наведено практичні завдання для вступної лабораторної роботи з курсу обчислювальної математики для виконання у середовищі електронних таблиць (ЕТ) та систем комп’ютерної математики (СКМ), результати виконання завдань та робочий зміст курсу методів обчислень. Основні висновки і рекомендації: необхідно формувати у студентів навички ефективного поєднання засобів ІКТ та знати альтернативи використовуваним засобам. The purpose of this study is to determine the pedagogical conditions of ICT choice for teaching computational science, the main task is to demonstrate the developed guidelines for introductory laboratory training course in numerical methods, the object of study is the process of computer-based teaching of university students, the subject is the tools of implementing numerical algorithms. Research methods: 1) theoretical – study of the works of Ukrainian authors on the problems of the use of ICT in the learning of numerical methods; 2) empirical – a study of the current state of university students training to the use of ICT in the learning of numerical methods, monitoring, summarizing teaching experience. The results are practical tasks for introductory laboratory course work in numerical methods to perform in a spreadsheet environment and computer algebra systems, the results of the tasks and content of the course. Key conclusions and recommendations: students’ skills in effective combination of ICT tools and the knowledge of alternatives should be formed. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2015-12-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/999
|
|
Source |
Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 3 (2015); 170-181
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 3 (2015); 170-181 Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 3 (2015); 170-181 2309-1479 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/999/1029
|
|