Роль інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів
Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Роль інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів
					 The role of the information and communication educational environment in organization of independent work of primary school teachers  | 
		|
| Creator | 
															Онищенко, Ірина Володимирівна
					 | 
		|
| Description | 
															Мета: розкрити сутність, можливості та роль інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища (ІКПС) в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи. Завдання: 1) проаналізувати сучасні підходи щодо трактування поняття «інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище»; 2) розглянути переваги використання ІКПС в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів; 3) розкрити особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи в умовах ІКПС. Об’єкт дослідження: процес організації самостійної роботи у ЗВО. Предмет дослідження: особливості використання ІКПС в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів. Методи дослідження: аналіз державних стандартів та наукових публікацій. Результати дослідження: 1) визначено сутність поняття «інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище»; 2) проаналізовано вплив ІКПС на організацію самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів; 3) описано особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи в умовах ІКПС. Висновки: 1) використання ІКПС сприяє ефективній організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів; 2) ІКПС формує самоосвітню компетентність студентів, створює сприятливі умови для самостійного здобуття знань та ефективного застосування їх на практиці. The aim: to discover the essence, possibilities and role of information and communication pedagogical environment (ICPE) in organization of independent work of primary school teachers. Tasks: 1) to analyze modern approaches in relation to interpretation of the concept of «information and communication pedagogical environment»; 2) to consider the benefits of using ICPE in organization of independent work of primary school teachers; 3) to reveal the features of independent work of future primary school teachers in terms of ICPE. The research object: the process of independent work in high school. The research subject: the features of using ICPE in organization of independent work of primary school teachers. Research methods: analysis of state standards and scientific publications. The research results: 1) was defined the essence of the concept of «information and communication pedagogical environment»; 2) was analyzed the impact of ICPE on the organization of independent work of primary school teachers; 3) were described the features of independent work of future primary school teachers in terms of ICPE. Conclusions: 1) using of ICPE assists for effective organization of independent work of future primary school teachers; 2) an ICPE creates the self-educational competence of students, creates favorable terms for the independent acquisition of knowledge and their effective application in practice.  | 
		|
| Publisher | 
															State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
					 | 
		|
| Date | 
															2015-12-25
					 | 
		|
| Type | 
															info:eu-repo/semantics/article
					 info:eu-repo/semantics/publishedVersion  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/1007
					 | 
		|
| Source | 
															Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 3 (2015); 248-254
					 Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 3 (2015); 248-254 Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 3 (2015); 248-254 2309-1479  | 
		|
| Language | 
															ukr
					 | 
		|
| Relation | 
															http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/1007/1037
					 | 
		|