Запис Детальніше

Роль інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів
The role of the information and communication educational environment in organization of independent work of primary school teachers
 
Creator Онищенко, Ірина Володимирівна
 
Description Мета: розкрити сутність, можливості та роль інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища (ІКПС) в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи.
Завдання: 1) проаналізувати сучасні підходи щодо трактування поняття «інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище»; 2) розглянути переваги використання ІКПС в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів; 3) розкрити особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи в умовах ІКПС.
Об’єкт дослідження: процес організації самостійної роботи у ЗВО.
Предмет дослідження: особливості використання ІКПС в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів.
Методи дослідження: аналіз державних стандартів та наукових публікацій.
Результати дослідження: 1) визначено сутність поняття «інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище»; 2) проаналізовано вплив ІКПС на організацію самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів; 3) описано особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи в умовах ІКПС.
Висновки: 1) використання ІКПС сприяє ефективній організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів; 2) ІКПС формує самоосвітню компетентність студентів, створює сприятливі умови для самостійного здобуття знань та ефективного застосування їх на практиці.
The aim: to discover the essence, possibilities and role of information and communication pedagogical environment (ICPE) in organization of independent work of primary school teachers.
Tasks: 1) to analyze modern approaches in relation to interpretation of the concept of «information and communication pedagogical environment»; 2) to consider the benefits of using ICPE in organization of independent work of primary school teachers; 3) to reveal the features of independent work of future primary school teachers in terms of ICPE.
The research object: the process of independent work in high school.
The research subject: the features of using ICPE in organization of independent work of primary school teachers.
Research methods: analysis of state standards and scientific publications.
The research results: 1) was defined the essence of the concept of «information and communication pedagogical environment»; 2) was analyzed the impact of ICPE on the organization of independent work of primary school teachers; 3) were described the features of  independent work of future primary school teachers in terms of ICPE.
Conclusions: 1) using of ICPE assists for effective organization of independent work of future primary school teachers; 2) an ICPE creates the self-educational competence of students, creates favorable terms for the independent acquisition of knowledge and their effective application in practice.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/1007
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 3 (2015); 248-254
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 3 (2015); 248-254
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 3 (2015); 248-254
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/1007/1037