Запис Детальніше

Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності
 
Creator Тимошик, Михайло
 
Subject управлінське рішення, підприємство, стратегія, товар, оцінка, ризик.
658.1
 
Date 2019-07-24T07:49:35Z
2019-07-24T07:49:35Z
2018
 
Type Article
 
Identifier У статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
 
Language uk
 
Relation Випуск 6 (17) 2018;
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdf
 
Format 369-375
 
Coverage UA
 
Publisher Східна Європа: економіка, бізнес та управління