Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності
					 | 
		|
| Creator | 
															Тимошик, Михайло
					 | 
		|
| Subject | 
															управлінське рішення, підприємство, стратегія, товар, оцінка, ризик.
					 658.1  | 
		|
| Date | 
															2019-07-24T07:49:35Z
					 2019-07-24T07:49:35Z 2018  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															У статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах
ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби.
					 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Relation | 
															Випуск 6 (17) 2018;
					 http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdf  | 
		|
| Format | 
															369-375
					 | 
		|
| Coverage | 
															UA
					 | 
		|
| Publisher | 
															Східна Європа: економіка, бізнес та управління
					 | 
		|