Запис Детальніше

Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw
Детермінанти конкурентоспроможності підприємств
Determinants of enterprises' competitiveness
 
Creator Дмуховський, Роберт
Dmuchowski, Robert
Dmuchowski, Robert
 
Contributor Університет інформаційних технологій та економіки в Ольштині, Польща
University of Information Technology and Economics TWP in Olsztyn, Poland
Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie, Polska
 
Subject конкурентоспроможність підприємств
стратегії конкурентоспроможності
детермінанти конкурентоспроможності
економічне середовище
competitiveness of companies
competitiveness strategies
competitiveness determinants
economic environment
konkurencyjność przedsiębiorstw
strategie konkurencyjności
uwarunkowania konkurencyjności
otoczenie ekonomiczne
 
Description Конкурентоспроможність підприємств – це здатність суб'єкта господарювання функціонувати в певній галузі у вільній ринковій економіці, виробляючи потрібні товари або послуги
високої якості, за правильну ціну і в потрібний час. Саме функціонування компанії означає, що суб'єкт господарювання повинен бути конкурентоспроможним, тому що він не буде вести бізнес, якщо не
створює додаткової вартості і тому не отримує економічних вигод у вигляді прибутку. Швидкість розвитку підприємства визначатиметься зовнішніми факторами, тобто тими, які стосуються
середовища підприємства та внутрішніх факторів, що створюються на підприємстві. Детермінанти конкурентоспроможності компанії можуть бути як її елементом зростання, так і перешкодою, що
призводить до зниження конкурентоспроможності.
Competitiveness of enterprises is the ability of an economic entity to run in a specified industry within a free market economy rules, by producing the right goods or services, with the appropriate quality, at the
right price and at the right time. Just a basic run of the company means that the entity must be competitive because it would not be able to run a business if it did not create added value and therefore did not obtain economic benefits
in the form of profit. The rate of the company development will be determined on one hand by the external factors, related with the enterprise environment and on the other hand by the internal factors that are build up within the
enterprise. Determinants of the company's competitiveness may constitute both its element of growth and an obstacle, causing a decline in competitiveness.
Konkurencyjność przedsiębiorstw to zdolność podmiotu gospodarczego do funkcjonowania w danej branży w warunkach gospodarki wolnorynkowej, poprzez wytwarzanie właściwych dóbr lub usług, o
właściwej jakości, po właściwej cenie i we właściwym czasie. Już samo funkcjonowanie firmy oznacza, że podmiot musi być konkurencyjny, gdyż nie prowadziłby działalności gospodarczej, gdyby nie tworzył wartości dodanej i z
tego tytułu nie uzyskiwał korzyści ekonomicznych w postaci zysku. O tempie rozwoju przedsiębiorstwa będą decydowały czynniki zewnętrzne, czyli takie, które odnoszą się do otoczenia przedsiębiorstwa i czynniki
wewnętrzne, które tworzone są w przedsiębiorstwie. Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstwa mogą stanowić zarówno jego element wzrostu, jak i przeszkodę, powodując spadek konkurencyjności.
 
Date 2019-09-01T19:57:44Z
2019-09-01T19:57:44Z
2019-06-25
2019-06-25
2019-04-15
 
Type Article
 
Identifier Dmuchowski R. Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw / Robert Dmuchowski // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 58. — № 3. — С. 54–69. — (Економіка та управління підприємством).
2409-8892
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28923
Dmuchowski R. (2019) Determinanty konkurentospromozhnosti pidpryiemstv. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 58, no 3, pp. 54-69 [in Polish].
https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.03.054
 
Language pl
 
Relation Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 3 (58), 2019
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 3 (58), 2019
https://doi.org/10.1002/ltl.40619991107
https://doi.org/10.31338/uw.9788323529774
1. Adamkiewicz-Drwiłło H., Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle uwarunkowań współczesnej gospodarki. TNOiK. Toruń, 2010.
2. Dmuchowski R., Szmitka St., Klastry jako podmioty strategii i innowacji – Warmińsko-Mazurski klaster «Razem Cieplej». Zarządzanie i Finanseж. 2013. Nr 1/3.
3. Faulkner D., Bowman C., Strategie konkurencji, Gebether i Spółka, Warszawa, 1996.
4. Hampden Turner Ch., Trompenaars A., Siedem kultur kapitalizmu, Dom Wydawniczy ABC. Kraków, 2000.
5. Kotler P., Marketing narodów. PZSB: Kraków, 1999. https://doi.org/10.1002/ltl.40619991107
6. Pierścionek Z., Strategie konkurencyjności i rozwoju przedsiębiorstwa. PWN: Warszawa, 2003.
7. Porter M., O konkurencji. PWE: Warszawa, 2001.
8. Skawińska E., Zalewski R., Klastry biznesowe w rozwoju konkurencyjności i innowacyjności regionów. PWE: Warszawa, 2009.
9. Śpiewak K., Co decyduje o konkurencyjności polskiej gospodarki. CEDEWU.Pl: Warszawa, 2009.
10. Świtalski W., Innowacje i konkurencyjność. WUW: Warszawa, 2005. https://doi.org/10.31338/uw.9788323529774
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
 
Format 54-69
16
 
Publisher ТНТУ
TNTU