Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ
- » BLUETOOTH-МАРКЕТИНГ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
- » ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ
- » Явище варіативності у контексті лінгвістичних студій
- » Стратиграфія українських ойконімів на -ани (-яни): статистика і хронологія
- » ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ
- » Християнські імена та українські ойконіми на -ани(-яни)
- » Щодо зв’язків етнонімів та ойконімів у слов’янському ономастиконі
- » Українські ойконіми на -ани (-яни) Карпатського регіону
- » Українські ойконіми на -ани (-яни), утворені від слов’янських відапелятивних імен
- » Типові твірні основи ойконімів з формантом -ани (-яни)
- » Українські мікротопоніми на -ани (-яни)
- » Стратиграфічний аналіз як метод дослідження топонімного матеріалу
- » Стратиграфія українських ойконімів на -ани (-яни): географія назв
- » Суть перехідних палаталізацій приголосних і їх наслідки в сучасній українській мові
- » Роль польської мови у засвоєнні германізмів на українському мовному ґрунті
- » Складені ойконіми на -ани (-яни)
- » Правнича лексика у контексті української актової мови XVII ст.
- » Похідні на -ани (-яни) в ойконімії Поділля
- » Праслов’янська мовна спадщина у складі українських ойконімів на –ани (-яни)
- » Помешкання українців кінця ХVІ – початку ХVІІ століття (на матеріалі Житомирських...
- » Польські мовні запозичення у староукраїнських текстах Вижвівської актової книги
- » Особливості відетнонімних та відкатойконімних власних географічних назв
- » Ойконіми на -ани (-яни), утворені від слов’янських композитних імен
- » Ойконіми на -ани (-яни) затемненого походження
76 - 100 з 21134 результатів
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>