Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Формування та розвиток іншомовної компетентності авіадиспетчерів в Германії (Пункт...
- » Цінності, норми та принципи моралі як чинники цивілізованого суспільства
- » Музично-виконавська майстерність як художньо-педагогічна проблема
- » Актуальні проблеми трудового виховання особистості у 20-21 столітті
- » Критерії, показники та рівні сформованості у майбутніх лікарів компетентності з...
- » Модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін...
- » Гуманістична спрямованість формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів...
- » Системний розвиток закладу: від проектування до інноваційної практики
- » Аналіз візуальних творів (цілі, етапи, рівні) в практиці навчання студентів...
- » Становлення системи підготовки кадрів для фізичного виховання та спорту в Україні у...
- » Художня культура і обдарованість учителя технологій
- » Теоретична сутність маркетингової інформації
- » Моделювання організаційно-педагогічної системи формування музично-педагогічної...
- » Структурний аналіз емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи
- » Становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки
- » Особливості використання засобів наочності під час вивчення англійської мови
- » Пізнавальний інтерес як вирішальний чинник діяльнісної активізації учнів
- » Сравнение образовательных програм в области здоровья в Турции, Ирландии и Америке
- » Принцип системності у сучасній вищій школі
- » Розвиток музичного слуху молодших школярів на вокально-хорових заняттях у...
- » Діяльність культурно-просвітніх громадських об'єднань етноменшин (друга половина...
- » Професійна компетентність та її роль у формуванні майбутнього інженера-педагога
- » Стан військово-патріотичного виховання військовослужбовців збройних сил України та...
- » Кримські татари в суспільно-політичному житті Автономної Республіки Крим в роки...
- » "М'яка сила"Росії в Перській затоці
12676 - 12700 з 28019 результатів
<< < 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 > >>