Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Застосування Internet-технологій в маркетинговій діяльності підприємства ТОВ...
- » Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємства
- » Удосконалення матеріально-технічного забезпечення підприємства
- » Брендинг
- » Сучасні вимоги до професійної діяльності менеджерів на підприємствах ресторанного...
- » Вплив нематеріальних стимулів на мотивацію праці
- » Комунікаційна політика банківського сектору, як важлива складова маркетингової...
- » Відповідність та достатність аудиторських доказів: пошук оптимального співвідношення
- » Ефективність використання маркетингових досліджень
- » Шляхи зниження собівартості продукції
- » Аналіз сучасного стану та постановка задачі дослідження виробничих запасів на підприємстві
- » Модель досконалості – сучасний елемент аналізу діяльнольності підприємства
- » Роль реклами у реалізації продукції
- » Еволюційний розвиток теорії управління витратами
- » Державний аудит як складова державного фінансового контролю
- » Соціальна функція грошей
- » Планування преміювання працівників
- » Актуальність маркетингових досліджень на українського ринку
- » Розвиток класифікації витрат відповідно до вимог управління
- » Прийняття рішень в умовах повної невизначеності
- » Інноваційні технології в будівельній галузі
- » Неоднозначність визначення понять “основні фонди” та “основні засоби”
- » Роль планування на підприємстві
- » Сучасне моделювання обліку витрат в системі управління
- » Концептуальні засади класифікацій аудиторських послуг
2726 - 2750 з 12693 результатів
<< < 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 > >>