Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Значення реклами в маркетингу
- » Шляхи зниження собівартості продукції на підприємстві
- » Місце внутрішнього аудиту в системі управління підприємством
- » Деякі аспекти функціонального призначення амортизації
- » Упаковка як засіб передавання знань…
- » Моделювання товарно-збутової стратегії підприємства
- » Мотиваційні фактори управління персоналом
- » Американський досвід управління персоналом
- » Маркетинг та логістика в управлінні товарними запасами
- » Управління матеріальними запасами
- » Тенденції розвитку ринку аудиторських послуг в Україні
- » Механізм стимулювання виробничої діяльності персоналу підприємства
- » Мотивація – шлях до покращення ефективності роботи підприємства
- » Протиріччя в обліку витрат та заходи щодо їх усунення
- » Проблеми впровадження моніторингу контролю якості аудиторських послуг
- » Проблеми підготовки фахівців з управління якістю в галузі аграрного виробництва
- » Оцінка методичних підходів до одержання аудиторських доказів щодо вступних залишків
- » Партизанський маркетинг як інструмент ефективного просування товару на ринок
- » Дослідження шляхів і резервів зниження собівартості продукції приладобудівної галузі
- » Економічні важелі регулювання діяльності підприємств ресторанного бізнесу в...
Завгородня, Ю. П.; Карнаушенко, Н. С.
2009-04-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Роль державних цінних паперів у фінансовій системі країни
- » Планування матеріально-технічного постачання підприємства
- » Шляхи розвитку фондового ринку України
- » Хіт-парад інновацій
- » Особливості аудиту в комп’ютерному середовищі
2776 - 2800 з 12693 результатів
<< < 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 > >>