Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Розвиток інноваційної інфраструктури туризму
- » Мотивація – ідея самоуправління
- » Особливості сертифікації і стандартизації продукції підприємств України
- » Шляхи удосконалення організації маркетингу на підприємстві
- » Технопарки України: стан та проблеми розвитку
- » Формування системи рекламних каналів
- » Стратегічне управління як один із способів адаптації підприємства до змін в зовнішньому...
- » Стан та тенденції розвитку поліграфічного ринку України
- » Розвиток маркетингових комунікацій в управлінні підприємством
- » Використання інформаційних технологій в системах управління сучасних підприємств
- » Інтернет – майбутнє маркетингових комунікацій
- » Сертифікація продукції при імпорті
- » Інновації як запорука успіху на ринку
- » Завдання комплексу маркетингу в умовах ринку
- » Аспекти трансформації економіки України
- » Основні аспекти логістичного процесу в виробничо-економічних системах
- » Суть антикризового фінансового управління підприємством
- » Актуальність проблеми обліку інтелектуальної власності
- » Порівняльна характеристика японської та американської моделей менеджменту
Горощак, І.; Чомко, Х.
2010-04-22
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Управління персоналом – основа системи управління підприємством
- » Особливості формування маркетингових стратегій підприємства
- » Інновації – головний важіль підняття ефективності виробництва
- » Методи дослідження споживчих мотивацій
- » Особливості формування стратегій підприємства
- » Особливості формування стратегій підприємства
4776 - 4800 з 12693 результатів
<< < 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 > >>