Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Особливості формування стратегії інноваційного розвитку підприємств машинобудування
- » Товарна політика в реалізації концепції маркетингу як стратегії розвитку підприємства
- » Недоліки податку на додану вартість та шляхи їх усунення
- » Визначення наявних і формування нових конкурентних переваг
- » Конфлікти в системі управління персоналом
- » Проблеми впровадження МСБО в Україні
- » Фіскальна достатність та регулюючий потенціал акцизного збору в Україні
- » Світовий досвід екологічного оподаткування: уроки для України
- » Спонсоринг, брендинг, продукт-плейсмент як форми просування товарів фірми
- » Визначення відмінностей між PR та рекламою
- » Методичні особливості застосування ефективного стимулювання збуту товарів в умовах ринку
- » Суть та характерні особливості управлінських рішень
Лялік, Н.; Романів, О.
2010-04-22
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Проблеми ідентифікації і фальсифікації продуктів харчування
- » Особливості формування мотивації досамовдосконалення
- » Проблема фінансування інноваційного процесу на підприємствах
- » Біржі, як двигуни ринкових відносин: проблеми й механізми розвитку в Україні єдиного...
- » Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємства в формуванні стратегії
- » Особливості обліку основних засобів
- » Значимість маркетингу у банківській сфері
- » Необхідність та проблеми впровадження управлінського обліку в Україні
- » Роль місії в стратегічному управлінні
- » Оцінка конкурентного середовища фармацевтичного ринку України
- » Особливості управління грошовими потоками середніх і малих підприємств
- » Сучасна структура банківського нагляду НБУ
- » Сутність антикризового управління підприємством
4851 - 4875 з 12693 результатів
<< < 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 > >>