Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Інноваційна діяльність : аналіз чинників впливу на макро-, мезо-, мікроекономічних рівнях
- » Збалансована система показників як інструмент формування стратегічних планів
- » Аналіз можливості реалізації механізму підвищення економічного потенціалу підприємства
- » Трехфакторная модель масштабного фактора в износе. Часть 2 - Эксперимент
- » Економічні важелі боротьби із забрудненням природного середовища в Хмельницькій області
- » Система "CVP" . Мифы и реальность. Возможности выхода из тупика
- » Формування власного капіталу на вітчизняних підприємствах
- » Аналіз умов ведення бізнесу: кейс-стаді державного регулювання цін на борошно і хліб на прикладі західних областей України
- » Державно-приватне партнерство як форма взаємодії держави та бізнесу
- » Огляд сучасних моделей провідникових ліній
- » Вербалізація концепту «зовнішність людини» в мовному просторі Ю. Андруховича та П. Хюлле (компаративний аспект)
- » Гідронімія басейну Ікопоті
- » Послідовність взаємодії структурних складових підсистем управління якістю продукції підприємства у досягненні її конкурентоспроможності
- » Поняття «ризик»: сучасний погляд
- » Теоретичні аспекти інвестиційного потенціалу підприємства в Україні
- » Комунікативна сутність політичної реклами у виборчих технологіях
- » Сучасні інформаційні технології визначення психоемоційного стану людини
- » Концепція оцінювання ефективності технологій проектування, методологій та середовищ розроблення для програмного забезпечення різних типів
- » Соціально-педагогічні технології колективної екокультурної діяльності у контексті соціалізації студентської молоді
- » Підходи до розрахунку інтегральної оцінки якісного наповнення електронного каталогу бібліотеки
- » Афікс як елемент інтенсивності в конотативній і стилістично-маркованій лексиці
- » Визначення характеристики зачеплення зубців паса і шківа трапецоїдного профілю
- » Цільове планування цін, витрат і прибутку за умов багатопродуктового виробництва
- » Аспекти переходу на http2
- » Структура, мотивація та функціонування товаронімів (на матеріалі власних назв телевізорів вітчизняного виробництва)
5901 - 5925 з 7076 результатів
<< < 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 > >>