Назва
|
Автор
- » Філософська сутність та предметне поле естетичного
- » Філософія освіти в Бразилії: критична педагогіка Пауло Фрейре
- » Біологічні, екологічні й соціальні системи та проблема компетентності людини:...
- » Наука и власть: контекст социальной истории науки
- » Некласичні підходи рефлексії легітимаційної проблематики в контексті розвитку...
- » Методологічні проблеми теоретичного вираження результатів міждисциплінарних досліджень...
- » Соціальний інститут освіти як об’єкт політичних відносин
- » Роль системи освіти у становленні української політичної нації
- » Праця М. Горкгаймера «Критика інструментального розуму» та її значення для філософії...
- » Критика інструментального розуму
- » Шляхи оновлення змісту філософських курсів у вищій школі сучасної України
- » История философии как дело мысли
- » Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція
- » Гуманітарна освіта в процесі підготовки спеціалістів профільних внз України: проблеми...
- » Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо- виховній системі Франції
- » Питання філософії освіти в матеріалах збірника Totallogy
- » Практичний контекст філософії освіти і виховання
- » Синергетичні дослідження розгортаються…
- » Цінності освіти як предмет наукового аналізу
- » Болонський процес як одна з провідних тенденцій глобалізації сучасної освіти
- » Філософія освіти в Австралії. Дженіфер Гор: «Бротьба за педагогіки» та якість освіти
- » Об общенаучных аспектах сущности информации
- » Навчальна програма з філософії та філософська рефлексія
- » Філософія освіти в педагогічній освіті
- » Історична пам’ять у розвитку духовності особистості
593276 - 593300 з 630510 результатів
<< < 23727 23728 23729 23730 23731 23732 23733 23734 23735 23736 > >>