Назва
|
Автор
- » Збірник текстів і завдань для самостійної роботи з дисципліни «Іноземна мова» (для...
- » Конспект лекцій з дисципліни «Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна» для...
- » Методичні вказівки для виконання контрольної роботи з дисципліни «Технічна...
- » Методичні вказівки для проведення практичних занять, лабораторних та виконання...
- » Дистанційний курс з дисципліни «Ціноутворення на підприємствах МГ» (для студентів...
- » Дистанційний курс з дисципліни «Оцінка та управління конкурентоспроможністю...
- » Методичні вказівки до курсової роботи з дисципліни "Інженерна агроекологія міст" (для...
Євтухова, Г.П.; Бекетов, В.Є.
2025-06-18
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Відомості про авторів
- » Духовно-естетичні виміри німецькомовного модерну
- » Пам’яті академіка Дмитра Затонського
- » Post scriptum
- » Концепції точки зору в перспективі феміністичної наратології
- » Діотима: перверсія здорового глузду (типологія жіночих архетипів у романі Р. Музіля...
- » Духовна та інтелектуальна емансипація жінки у творах Олени Пчілки
Лисенко-Ковальова, Н.; Рябініна, І.
2025-06-18
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Комунікативні функції передмови як паратексту
- » Наративна точка зору і реалізація розповідної стратегії в романі Д.Г. Лоуренса „Сини і...
- » Вплив мультикультурності на наративні особливості автобіографічного інтертексту кінця...
- » Наратологічна проекція концепту „герой”
- » Ритмо-фонетическая организация художественного текста: оригинал и перевод (на материале...
- » Нові тональності співучої Америки: студії перекладів одного вітменівського вірша
- » Поетичний переклад як вияв зіткнення світоглядних систем (на матеріалі Книги Псалмів)
- » Семіосфера як генератор інтра- та інтеркультурних перекладів
- » Міфокритика та рецептивна теорія: продуктивний діалог
- » Жанрові особливості фентезі Д.Р.Р. Толкіна
- » Специфіка драматургічної адаптації фабули А. Мердок „Чорний принц”
224126 - 224150 з 630510 результатів
<< < 8961 8962 8963 8964 8965 8966 8967 8968 8969 8970 > >>