Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Проектні технології здійснення інноваційної освітньої діяльності
- » Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти на засадах компетентнісного підходу:...
- » Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень
- » Умови соціалізації дітей дошкільного віку в сім’ї
- » Виховання любові до Батьківщини у дітей дошкільного віку
- » Толерантне ставлення вихователя ЗДО до вихованців
- » Формування екологічної компетенції дитини дошкільного віку
- » Глобалізований світ:випробовування людського буття: Міжнародна науково-теоретична...
- » Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Міжнародна науково-теоретична...
- » Інтерактивні методи навчання математики з використанням середовища програмування Scratch
- » Огляд функціоналу середовища програмування Scratch як засобу формування...
- » Багатозначність англійської фахової мови тваринництва
- » Етнічність як соціальний ресурс
- » Новая холистическая парадигма образования: содержание, цели, средства
- » Проблеми освіти: збірник наукових праць. Випуск 88. Частина 1
- » Проблеми освіти: збірник наукових праць. Випуск 88. Частина 2
- » Адсорбція катіонів Ag+ з водних розчинів магніточутливим нанокомпозитом...
Камінський, О. М.; Хандрика, Н. П.; Кусяк, Н. В.; Петрановська, А. Л.; Туранська, С. П.; Горбик, П. П.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість
- » Порівняльний аналіз моделей педагогічної освіти Великобританії та України
- » Пам’яті Романа Теодоровича Гром’яка
- » Музика як основа універсальної мови духовної культури (на матеріалі роману Германа...
- » Концептуальні та прикладні аспекти ціннісно-морального виховання особистості...
- » Розвиток педагогічної освіти у контексті педевтологічних пошуків
- » Головні аспекти теорії ноосферної освіти
- » Методологічні засади наукової діяльності у закладах вищої освіти, реалізовані у...
20676 - 20700 з 21134 результатів
<< < 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 > >>