Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Зміст
- » Проблеми побудови стратегії взаємин з постачальниками
- » Методи покращення передачі інформації при діловому спілкуванні
- » Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємства
- » Проблеми організації обліку основних засобів на державних підприємствах галузі культури
- » Способи закриття вакансій на українських підприємствах
- » Проблеми ідентифікації помилок та шахрайства в аудиті
- » Моделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємства
- » Економічні принципи розрахунку собівартості продукції
- » Причини неналежної якості продукції
- » Вимоги, які ставляться до менеджера на підприємстві
- » Логістика на транспортному підприємстві: основні цілі і завдання
- » Принципи ефективного ведення телефонної розмови
- » Фінансове планування та його роль на підприємстві
- » Діагностика конкурентних переваг підприємства
- » Напрями вдосконалення законодавчого забезпечення діяльності вільних економічних зон
- » Особливості формування та розвитку організаційно – економічних основ підвищення...
- » Фінансова криза підприємства та шляхи її вирішення
- » Безробіття в Україні як соціально-економічне явище
- » Маркетинговий менеджмент в діяльності промислових підприємств
- » До питання класифікації маркетингових комунікацій
- » Сутність досконалої конкуренції
- » Проблеми ташляхи активізації діяльності фінансових корпорацій як альтернативної форми...
- » Організація внутрішнього аудиту
- » Облікова політика НБУ в умовах фінансової кризи
2651 - 2675 з 12693 результатів
<< < 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 > >>