Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Обгрунтованість застосування маркетингового потенціалу підприємства, як передового...
- » Якість туристичного продукту
- » Маркетингова збутова політика в системі управління підприємством
- » Вплив інтеграційних процесів на конкурентоспроможність економіки України
- » Ринок спирту України: стан та перспективи розвитку
- » Взаємозв’язок функцій підприємств і торгово-промислових палат
- » Проблеми використання патентів в Україні
- » Конкурентоспроможність підприємств на ринку послуг
- » Організація маркетингових досліджень
- » Оптимізація витрат в умовах кризи
- » Формування маркетингової стратегії підприємства
- » Підвищення надійності банківської системи шляхом зростання її капіталізації
- » Формування податкового кредиту при купівлі товарів за цінами нижче ціни їх придбання
- » Проблеми кредитних відносин в сучасних умовах господарювання та шляхи їх вирішення
- » Організаційно-економічні передумови розвитку інфраструктури регіону
- » Малий бізнес в Україні, його особливості. Проблеми та шляхи їх вирішення
- » Товар як важливий елемент комплексу маркетингу
- » Особливості планування збуту продукції
- » Дослідження системи виробничого менеджменту підприємства
- » Лідерство – вершина менеджменту
- » Роль і значення ЛІС в управлінні матеріальними потоками
- » Особливості формалізованих систем маркетингового планування на підприємстві
- » Особливості техніки ділового спілкування
- » Особливості матеріального стимулювання персоналу в умовах кризи
- » Проблеми відтворення основних виробничих фондів машинобудівних підприємств
4951 - 4975 з 12693 результатів
<< < 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 > >>