Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Применение прикладных задач при изучении математики учащимися технического колледжа
- » Принцип «тонічної гармонізації» в руховій реабілітації дітей-спастиків засобами фізичного виховання
- » Принцип когнітивної візуалізації і його використання у навчанні математики
- » Принцип когнітивної візуалізації у підготовці майбутніх учителів фізики
- » Принцип розвивальної наступності в навчанні математики
- » Принцип сознательности обучения в вузовской лингводидактике (к вопросу о профессиональной подготовке магистрантов-русистов)
- » Принципи відбору змісту освіти в системі формування професійної мобільності майбутнього конкурентоздатного інженера
- » Принципи відбору та класифікації понять у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти
- » Принципи навчання в методичній системі підготовки майбутнього вчителя української мови
- » Принципи підготовки дітей-сиріт до сімейного життя в умовах інтернатного закладу
- » Принципи підготовки до участі в олімпіадах з фізики
- » Принципи розвиваючого навчання у загальноосвітньому просторі та у корекційно-виховному процесі
- » Принципи розвитку естетичного смаку у вихованні особистості дитини
- » Принципи та методи розвитку вокально-інтонаційної культури учнів початкової школи
- » Принципи та педагогічні умови формування художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців з музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки
- » Принципи формування культури міжнаціональних відносин підлітків засобами хореографічного мистецтва
- » Принципы изучения дисциплин лингвистического цикла в вузе
- » Принципы содержания и реализации программы «Христианская этика»
- » Природа диригентського жесту як феномену невербальної комунікації
- » Природнє диво – Заруцький крейдяний кар’єр як об’єкт туристичного показу
- » Природничі науки
- » Природничі науки
- » Природничі науки
- » Природничі науки
- » Природничий квест по території ботанічного саду
2826 - 2850 з 4343 результатів
<< < 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 > >>