Records

Назва  |  Автор

  • » Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських...
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських...
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Агробізнес як один із визначальних факторів глобальної конкурентоспроможності України
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських...
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Агробізнес як один із визначальних факторів глобальної конкурентоспроможності України
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Перспективи цукрового бізнесу в Україні в умовах глобалізації
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович; Єфименко, Б. В.; Efimenko, B.; Ефименко, Б. В.
    2006-04-19
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Перспективи цукрового бізнесу в Україні в умовах глобалізації
    Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович; Єфименко, Б. В.; Efimenko, B.; Ефименко, Б. В.
    2006-04-19
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Особливості аналізу маркетингового середовища агробізнесу України в умовах глобалізації
    Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Oleksandr Oleksandrovych; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Особливості аналізу маркетингового середовища агробізнесу України в умовах глобалізації
    Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Oleksandr Oleksandrovych; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу
    Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Olexandr
    2015-02-05
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу
    Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Olexandr
    2015-02-05
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Системний підхід до організації навчального процесу та оцінювання знань в університеті
    Єранкін, Олександр Олександрович; Еранкин, Александр Александрович
    2025-06-30
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Логічність формування навчального процесу з врахуванням вимог ринку праці
    Єранкін, Олександр Олександрович; Еранкин, Александр Александрович
    2005-02-02
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
  • » Використання моделювання конкретних виробничих ситуацій при вивченні спеціальної...
    Єранкін, Олександр Олександрович; Еранкин, Александр Александрович
    2002-02-01
    Переглянути запис | Переглянути оригінал
12526 - 12550 з 88523 результатів    << < 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 > >>