Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Особливості впровадження сучасних принципів корпоративної соціальної відповідальності...
- » Формування бренду в сучасному світі цифрових технологій
- » Розвиток цифрових компетенцій в умовах інформатизації суспільства
Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович
2018-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Логістика як взаємодоповнююча складова маркетингової діяльності підприємства
- » Вплив на споживача тизерної реклами. Переваги та недоліки
- » Чат-боти як нове покоління каналів комунікації
- » Використання маркетингових досліджень у діяльності малих і середніх підприємств
- » Розвиток реклами в Інтернет-мережі
- » Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку зернових
- » Інтернет-маркетинг в управлінні діяльністю підприємства
Шишигіна, Лілія Сергіївна; Шишигина, Лилия Сергеевна
2018-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Сучасні цифрові технології в маркетингу
Штуль, Валентин Петрович; Ольшевська, Ірина Петрівна; Ольшевская, Ирина Петровна
2018-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Іnbound marketing: digital reality
Wasielewski, Miroslaw; Pokhylchenko, Оlena
2018-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Теорії формування споживчих переваг
Антонченко, Мирослава Юріївна; Антонченко, Мирослава Юрьевна
2018-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості впровадження послуг посеред- ницьких підприємств
- » Використання СRM-маркетингу в діяльності підприємств
Бобрицька, Наталія Дмитрівна; Бобрицкая, Наталия Дмитриевна
2018-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Призначення та умови застосування В2В маркетингу
- » Методологічні підходи до діагностики бізнес-середовища фірми
Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович; Закревський, Андрій Валерійович; Закревский, Андрей Валерьевич
2018-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Роль та особливості застосування agile планування в процесі управління маркетингом...
Дідковська-Зосимова, Н. О.
2018-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування конкурентоспроможного фермерського укладу України
- » Стратегія управління конкурентоспроможністю підприємств
- » Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності фермерських господарств
- » Впровадження на умовах маркетингу інновацій нових технологій у трубній галузі
- » Маркетингові стратегії в діяльності туристичних фірм
- » Інформаційно-комунікаційні технології в маркетинговій діяльності туристичних фірм
Пилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Кирилова, О. В.; Яковлева, Ю. Б.
2018-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Синтез електронної комерції і прямого продажу
24726 - 24750 з 28905 результатів
<< < 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 > >>