Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Управління професійними навчальними закладами у країнах Європейського Союзу
- » Інформаційно-комунікаційне середовище в освітній системі США
- » Участь провідних університетів Мексики у розвитку професійної освіти маргінальних...
- » Зміст до "Педагогіка і психологія професійної освіти"
- » Титульний аркуш до "Педагогіка і психологія професійної освіти"
- » Концептуальні засади підготовки майбутніх журналістів до професійно-творчої діяльності
- » Лінгводидактичний потенціал особистісно орієнтованого підходу до вивчення української...
- » Методика вивчення словотвору української мови іноземними студентами
- » Підготовка фахівців міжнародного туризму до міжкультурного спілкування
- » Феномен корпоративної культури у вищому навчальному закладі
- » Навчання математики учнів ПТНЗ за модульним принципом
- » Проблеми формування тестів з курсу фізики у вищій школі
- » Формування компетентності викладача у контексті сучасних вимог до навчального процесу
- » Вимоги до формування професійної компетентності майбутніх фахівців швейного профілю
- » Розробка та створення сучасних технічних засобів навчання для впровадження в освітню...
- » Моніторинг рівня сформованості предметної компетентності майбутнього кравця з...
- » Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти
- » The role of marketing innovations in small and medium-sized enterprises
- » Особливості ступеневої підготовки фахівців будівельного профілю
- » Marketing risks: essence and place in structure of ukrainian enterpises risk-profile
Starostina, А. О.; Kravchenko, V. А.
2025-01-17
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Сучасні проблеми біологічної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у ПТНЗ...
- » Marketing in the primary production sector
- » Біографічний метод в освітній роботі як аналіз життєвого шляху людини
- » Private label on food market in Poland
- » The use of the concept of archetypes in building an international brand of ladies'...
22451 - 22475 з 31550 результатів
<< < 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 > >>