Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Робоча програма навчальної дисципліни Основний музичний інструмент. Фортепіано
Економова, Ольга Серафимівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Фізична терапія в геріатрії
Савченко, Валентин Михайлович
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Робоча програма навчальної дисципліни Концертмейстерський клас
Гаркуша, Людмила Іванівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Popularization of researches of young scientists: European experience
Грищук, Юлія Володимирівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Робоча програма навчальної дисципліни Основний музичний інструмент. Фортепіано
Економова, Ольга Серафимівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Смислоутворювальні аспекти контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
2011-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Застосування інтерактивного методу творчого спілкування в процесі підготовки...
Економова, Ольга Серафимівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Елементи формалізації у методології досліджень зі стилістики художнього перекладу
Козачук, Андрій Михайлович
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості формування іміджу сучасного університету
Горбенко, Наталія Валеріївна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Навчання жінок в університетах: практика вирішення питання в Російській імперії
Драч, Оксана Олександрівна
2014-08-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Розвиток вищої жіночої освіти в Одесі другої половини ХІХ – початку ХХ ст.:...
Драч, Оксана Олександрівна
2014-06-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Динаміка середовищеутворення в технології контекстного навчання майбутнього вчителя...
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Сутність професійного контексту майбутнього вчителя початкових класів
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Ороморфная модель в контексте христианского вероучения (на материале «Египетской...
Вишницька, Юлія Василівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Робоча програма навчальної дисципліни "Елементарна математика" для студентів напряму...
Астаф'єва, Марія Миколаївна
2015-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Робоча програма навчальної дисципліни "Математичний аналіз 1" для студентів напряму...
Астаф'єва, Марія Миколаївна
2015-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Робоча програма навчальної дисципліни "Теорія функцій дійсної змінної" для студентів...
Астаф'єва, Марія Миколаївна
2015-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Робоча програма навчальної дисципліни "Математичне моделювання" для студентів...
Астаф'єва, Марія Миколаївна
2015-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Міфосценарій сестровбивства як одна з текстових варіацій мегасценарію кінця (на...
Вишницька, Юлія Василівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Мегаміфосценарії початку й кінця в художній картині світу Марії Матіос
Вишницька, Юлія Василівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Урбаністична поезія Михайля Семенка та Давида Бурлюка: компаративний аспект...
Вишницька, Юлія Василівна; Гусизаде, Мехін Мушфиг кизи
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » English: first and foremost
Андрюшина, Олена Владиславівна; Ригованова, Вікторія Анатоліївна; Соловей, Людмила Сергіївна; Гордієнко, Наталія Вячиславівна
2024-07-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Проблемно-ситуативне навчання як засіб розвитку особистості вчителя у Франції
Харченко, Тетяна Гадульзянівна
2015-02-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Історія мистецтв
Коновалова, Ольга Володимирівна
2015-11-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » теорія та практика рисунку
Буйгашева, Алла Борисівна
2015-11-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
8651 - 8675 з 16821 результатів
<< < 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 > >>