Назва
|
Автор
- » Методологчні проблеми прагматистськи орієнтованоі освіти: евристичний потенціал...
- » Свідомість як знання: феноменологічна і герменевтична інтерпретації онтологічної самості
- » Інтерпретація історії в українській філософсько-освітній думці ХІХ століття
- » Особа як об’єкт філософсько-освітнього вчення Софії Русової
- » Диалектический характер инновационной образовательной технологии «экология и развитие»...
Тарасов, Л.; Тарасова, Т.
2025-11-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Принцип діалогізму як одна з основ гуманізації змісту літературної освіти
- » Теоретико-методологічні засади історіософської підготовки педагога в контексті...
- » Менталітет у контексті освітньоїі системи
- » Гендерна рівність: інтеграція жіночого як складової нової еволюційної парадигми
- » Методологічні основи розуміння освітніх процесів в епоху глобалізації
- » «Вища освіта України» — «Філософія освіти» — «Педагогічна освіта»…
- » Роздуми не тільки про освіту, але й про майбутнє України
- » Видано науковцями інституту вищої освіти…
- » Освіта, вчитель, доля нації у дискурсивних формах науково-практичної конференції
- » Наука. Синергетика. Освіта
- » Самоорганізація в мультикультурному просторі
- » Філософія освіти ХХІ століття: у пошуках перспективи
- » Інтеграція і поліморфізм знання у вищій освіті
- » Латеральне мислення та методи його розвитку
- » Синергетика як інноваційна методологія педагогічної освіти
- » Філософсько-комунікативні аспекти освіти
- » Гендерна освіта для мінливого світу
- » Національна самоідентифікація як фактор соціокультурного розвитку
- » Про мораль, закон, справедливість...
- » Україна і світ у контексті цивілізаційної виховної стратегії
593226 - 593250 з 630510 результатів
<< < 23725 23726 23727 23728 23729 23730 23731 23732 23733 23734 > >>