Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Модель динаміки галузевого ціноутворення в перехідний етап економіки України
Богославець, Ігор Семенович; Богославец, Игорь Семёнович
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Реальные опционы как инструмент оценки финансовой гибкости инвестиционной деятельности...
- » Сучасні моделі організації підготовки фахівців різних рівнів з економічних спеціальностей
Олексюк, Олексій Іванович; Олексюк, Алексей Иванович
2005-02-02
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Методи пошуку «кінцевого» оптимального плану використання ресурсів при...
Богославець, Олексій Ігорович; Богославец, Алексей Игоревич
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинг у системі франчайзингу
- » Стратегія виходу підприємства на ринок і вхідні бар’єри в управлінні підприємствами...
- » Методологічні особливості проектування організаційних зв’язків
Васильков, Володимир Георгійович; Васильков, Владимир Георгиевич
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинг та організаційні особливості торгівлі
Василькова, Наталія Володимирівна; Василькова, Наталия Владимировна
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Некоторые вопросы анализа и оценки эффективности маркетинговых мероприятий
Вечеров, В. Т.; Климчук, А. А.; Перекупнева, Т. В.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості маркетингової діяльності у сфері послуг
Войчак, Анатолій Володимирович; Костенко, Н. С.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Ринок телевізійної техніки в Україні
- » Дослідження конкурентних переваг турпідприємств України
- » Особенности процесса разработки инновационной стратегии на предприятии...
- » Конкурентні інноваційні стратегії і можливості їх застосування на підприємствах...
- » Маркетинг як форма адаптації фірми до змін зовнішнього середовища
- » Маркетинг в Україні: здобутки та проблеми (1989—2001 рр.)
Герасимчук, Василь Гнатович
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Управління маркетинговою діяльністю підприємства
- » Стимулирование покупателей розничным торговцем
- » Інформаційне забезпечення управління маркетингом глобальної компанії
Гордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Фёдоровна
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Реформування житлової політики за сучасних ринкових умов
Гребньов, Микола Георгійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Винникова, Инна Игоревна
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Експортна політика. Об’єктивна необхідність проведення дослідження розрахунку...
Гребньов, Микола Георгійович; Правик, Юлія Миколаївна; Правик, Юлия Николаевна
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості виходу фірм на зовнішній ринок
Гребньов, Микола Георгійович
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Соціально-економічні детермінанти ідентифікації інститутів державності України
Малий, Іван Йосипович; Malyi, Ivan; Малый, Иван Иосифович
2015-12-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування у майбутніх економістів прогностичного компонента професійної діяльності
Романюк, Оксана Іванівна; Романюк, Оксана Ивановна
2005-02-02
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Шляхи підвищення якості індивідуально-консультативної роботи зі студентами у контексті...
Руденко, Юрій Миколайович; Руденко, Юрий Николаевич
2005-02-02
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
7551 - 7575 з 28905 результатів
<< < 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 > >>