Назва
|
Автор
- » Повышение эффективности стимулирования банковского персонала
Решетникова, Ирина Леонидовна; Решетнікова, Ірина Леонідівна; Гончарова, И. И.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Антикризові маркетингові заходи в системі науково-дослідних інститутів Міністерства...
- » Канали розподілу: створення гнучких систем
- » Маркетингові дослідження реформи освіти в Польщі
- » Інформаційно-аналітичні аспекти маркетингового управління
- » Проблемы маркетинговой ценовой политики в Беларуси
- » Формування цін у вертикальних маркетингових системах молокопродуктових підкомплексів АПК
Поперечний, С. І.; Сендецька, С. В.; Скибінський, О. С.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Метод определения вместимости склада транспортно-складского логистического центра
Постан, М. Я.; Боделан, И. В.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Конкурентоспроможність підприємства: методи анализу та шляхи підвищення її
Равікович, Ілля Євгенович; Равикович, Илья Евгеньевич
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Призначення освітньо-кваліфікаційної характеристики маркетолога
Пилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Роль маркетингу в стратегічному управлінні підприємством на сучасному етапі
- » Протидія доларизації як шлях зміцнення кредитного потенціалу банківської системи
Шемет, Тетяна Станіславівна; Харевич, Андрій Сергійович
2025-06-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості системи управління якістю як складової частини управління масовим виробництвом
Мотяжев, Володимир Іванович; Мотяжев, А. В.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинг як основа планування діяльності банку
Овдій, Юлія Леонідівна
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Врахування світових тенденцій біржового ринку — основа його ефективного функціонування...
- » Проблеми маркетингового забезпечення інноваційної діяльності підприємства
Павленко, Ірина Анатоліївна; Павленко, Ирина Анатольевна; Шафалюк, Олександр Казимирович; Шафалюк, Александр Казимирович
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Використання стратегії маркетингу в управлінні підприємством
Олейнікова, І. В.; Кияшко, Є. В.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Совершенствование оценки эффективности импорта машин и оборудования производственного...
- » Інвестиційний потенціал банківського капіталу
Шевцова, О. Й.; Дучинський, А. П.
2025-06-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Проблеми інноваційного розвитку АПК України
- » Розподіл інвестицій при формуванні інвестиційного портфеля за спадного ринку
- » Розвиток міжнародного маркетингу в Україні
- » Дилема товарних марок у контексті стратегії маркетингу вітчизняних підприємств
- » Критерії оцінювання конкурентоспроможності товарів і товаровиробників
Морохова, В. О.; Ковальчук, О. В.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Вибірковий метод у маркетингових дослідженнях
217626 - 217650 з 630510 результатів
<< < 8701 8702 8703 8704 8705 8706 8707 8708 8709 8710 > >>