Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ ТА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ НА РІЗНИХ ЙОГО ЕТАПАХ
Максимова, Т. С.; Тучіна, Ю. С.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ПОБУДОВА ЗАСОБАМИ PR
Максимова, Т. С.; Янчук, В. В.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » СИСТЕМНИЙ ПІДХІД У ЛОГІСТИЦІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Плахута, Г. А.; Попова, І. В.; Степаненко, О. В.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ОЦІНКА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ БАНКУ
- » ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКИЙ КОНТРОЛЬ І АУДИТ ПРИ ПЕРЕВІРЦІ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ...
Садовніков, О. А.; Герцик, В. А.; Фурсенко, Г. Р.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » АНАЛІЗ ЦІЛЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В КОНТЕКСТІ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Семененко, І. М.; Галгаш, Р. А.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ
- » ТУРИЗМ: СОВРЕМЕННЫЕ СОЦИОКУЛЬТУРНЫЕ ТЕНДЕНЦИИ
- » ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПОСЛУГ ПОЛІГРАФІЧНОГО...
Сорочан, Д. В.; Міщук, А. П.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ БАНКУ
Тітова, Т. І.; Коба, О. В.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » МОДЕЛЮВАННЯ В УПРАВЛІННІ ЗАТРАТАМИ ПІДПРИЄМСТВ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕГІОНУ
- » ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ НЕЙРОМАРКЕТИНГА В БАНКОВСКОЙ СФЕРЕ
Шапран, Е. Е.; Болдышева, Г. Ю.; Ковалева, М. В.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДУ ЯК ФАКТОРУ ЙОГО КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ НА РИНКУ
Шапран, О. Є.; Корольова, Д. О.; Фірсенко, К. І.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В СФЕРІ ПРОДАЖІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ...
Антипова, Ю. К.; Колесник, Д. А.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК КРИТЕРІЇВ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА І ПОКАЗНИКІВ...
- » СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ
Гончарова, І. І.; Гончаров, О. Ю.; Янчук, В. В.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Часопис економічних реформ [Електронний ресурс] : збірник науково-виробничий. № 1 (13)
- » Маркетинг: теорія і практика [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. № 21
- » СИСТЕМНО-СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ...
- » НАЦІОНАЛЬНІ ІНТЕРЕСИ: АЛЬТРУЇЗМ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ІНТЕРВЕНЦІЙ
- » СВІТОВИЙ ДОСВІД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
- » СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДЕРЖАВИ
- » РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ДІАЛОГУ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
- » ВИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЗМУ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНОЇ ТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ
Третяк, В. В.; Мітеллаєва, К. О.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ВИБІР ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
Третяк, В. В.; Татарченко, О. М.; Завойських, Ю. А.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
2576 - 2600 з 3686 результатів
<< < 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 > >>