Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Алгоритм построения карт позиционирования
- » Экомаркировка в стратегии маркетинга
- » Маркетинг в переходной экономике
- » Шляхи підвищення інвестиційної активності банківського сектору на фондовому ринку України
Шинкаренко, Аннета Вікторівна
2025-05-08
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинговий менеджмент ринку продовольчих товарів
- » Стратегічні напрямки розвитку фінансово-
кредитної системи України: адаптація досвіду...
- » Эволюция стратегического планирования маркетинга на предприятии
Решетникова, Ирина Леонидовна; Решетнікова, Ірина Леонідівна; Токарев, Э. А.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетингова система матеріально-технічного забезпечення як важливий чинник...
- » Цена в стратегических партнерствах типа «поставщик—потребитель»
Решетилова, Татьяна Борисовна
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Повышение эффективности стимулирования банковского персонала
Решетникова, Ирина Леонидовна; Решетнікова, Ірина Леонідівна; Гончарова, И. И.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Антикризові маркетингові заходи в системі науково-дослідних інститутів Міністерства...
- » Канали розподілу: створення гнучких систем
- » Маркетингові дослідження реформи освіти в Польщі
- » Інформаційно-аналітичні аспекти маркетингового управління
- » Проблемы маркетинговой ценовой политики в Беларуси
- » Формування цін у вертикальних маркетингових системах молокопродуктових підкомплексів АПК
Поперечний, С. І.; Сендецька, С. В.; Скибінський, О. С.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Метод определения вместимости склада транспортно-складского логистического центра
Постан, М. Я.; Боделан, И. В.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Конкурентоспроможність підприємства: методи анализу та шляхи підвищення її
Равікович, Ілля Євгенович; Равикович, Илья Евгеньевич
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Призначення освітньо-кваліфікаційної характеристики маркетолога
Пилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Роль маркетингу в стратегічному управлінні підприємством на сучасному етапі
- » Протидія доларизації як шлях зміцнення кредитного потенціалу банківської системи
Шемет, Тетяна Станіславівна; Харевич, Андрій Сергійович
2025-05-08
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості системи управління якістю як складової частини управління масовим виробництвом
Мотяжев, Володимир Іванович; Мотяжев, А. В.
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинг як основа планування діяльності банку
Овдій, Юлія Леонідівна
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Врахування світових тенденцій біржового ринку — основа його ефективного функціонування...
- » Проблеми маркетингового забезпечення інноваційної діяльності підприємства
Павленко, Ірина Анатоліївна; Павленко, Ирина Анатольевна; Шафалюк, Олександр Казимирович; Шафалюк, Александр Казимирович
2001-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
8051 - 8075 з 28905 результатів
<< < 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 > >>