Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Європейський контекст розвитку системи захисту прав споживачів
- » Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів
- » «Смачний і здоровий» мікс мотивацій респондентів
- » Українці витрачають на автомобілі величезні гроші
- » Аналіз автомобільного ринку України
- » Українська класифікація легкових автомобілів
Сокол, Михайло; Ханенко, Григорій
2012-01-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році
- » Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі?
- » Який банер продає, а який просуває
- » Ще раз про ефективність реклами
Примак, Тетяна Олександрівна
2012-01-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Вплив символів і знаків на людську свідомість у трудових і навчальних процесах
- » IRIS. Глобальний огляд національних систем охорони здоров’я, 2011 рік
- » Якісні методи дослідження
- » Влияние кадровой деятельности на успешность функционирования организаций в Республике...
- » Особливості структури управлінського персоналу в державній службі України
- » Управлінський персонал споживчої кооперації: стан та перспективи розвитку
- » Інтеграція ключових компетенцій персоналу для підвищення ефективності його діяльності
- » Відкриття студентського наукового маркетинг клубу на базі черкаського державного...
- » Бюджет витрат на персонал у системі бюджетів підприємства
- » Освіта в інтересах споживачів: дискусія у Миколаєві
- » Освіта в інтересах споживачів: чи можливо це в Україні?
- » Напрямки реформування соціального діалогу в Україні
Ільченко, Богдан Валерійович; Ilchenko, Bogdan; Ильченко, Богдан Валерьевич
2014-06-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Щодо оцінки якості роботи кадрових служб
- » Сучасні підходи щодо визначення рівня соціальної згуртованості суспільства
Кирилюк, Володимир Вікторович
2014-04-14
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Ґендерне інтегрування у соціо-економічній сфері
16201 - 16225 з 28905 результатів
<< < 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 > >>