Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Методичний підхід до оцінки ефективності корпоративної соціальної діяльності...
- » Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах
- » Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
Шумейко, Володимир Михайлович
2024-08-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Імперативи формування і реалізації фінансової стратегії корпорації
Богатирьов, Ігор Ігорович
2014-03-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Вдосконалення стратегічного управління шляхом використання концепції FORESIGHT
- » Інноваційна діяльність в Україні: тенденції в контексті реалізації відкритих інновацій
Соболєва, Тетяна Олександрівна
2014-03-04
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України
Полонець, Володимир Миколайович
2024-08-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Напрями удосконалення системи фінансового забезпечення інвестиційного потенціалу...
Василенко, О. В.; Vasulenko, O.
2008-06-19
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія
Антонюк, Катерина Іванівна
2024-08-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Картковий ринок в Україні, його проблеми та тенденції розвитку
Брегеда, Олена Анатоліївна; Bregeda, Olena
2008-06-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку
Ткаченко, Тетяна; Дупляк, Тетяна
2024-08-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Переваги застосування проектного менеджменту у сфері регіонального управління
- » Дослідження продовольчої безпеки: принципи і підходи щодо оцінки
- » Малий бізнес України у контексті євроінтеграції
Соболь, Сергій Миколайович
2014-02-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Створення бренду банку
Білошапка, Владислав Анатолійович; Biloshapka, V.
2008-05-13
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Управління еклектикою соціальних підприємств
- » Міжнародний досвід розвитку соціальних підприємств: уроки для України
Свинчук, Анастасія Анатоліївна
2014-02-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Перспективи формування ефективної моделі соціального партнерства
- » Актуальні проблеми управління ринковою вартістю міжнародних компаній
- » Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні...
- » Гармонізоване управління і менеджмент – актуальний напрям розвитку теорії і практики...
Варцаба, В. І.; Петренко, В. П.
2014-02-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку
Старицький, Тарас; Старицька, Ольга
2024-08-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Специфіка залучення найманої праці у виробничий процес у трансформаційному періоді
Удовенко, Юлія Геннадіївна
2013-04-03
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір
- » Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ
Лилик, Ірина Вікторівна
2024-08-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
16876 - 16900 з 28905 результатів
<< < 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 > >>