Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Дослідження споживчої оцінки продукції (на прикладі українського ринку морозива)
Антонюк, Катерина Іванівна
2025-05-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Фактори, що впливають на стійкий розвиток машинобудівного підприємства
- » Грейдинг як основа удосконалення тарифної системи
- » Ціннісноорієнтоване управління: методичні основи формування моделей вимірювання...
- » Сучасні тенденції розвитку та проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств...
Соломаха, Валентина Миколаївна; Соломаха, Валентина Николаевна
2009-03-17
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Стратегічний підхід до формування ціни в умовах конкурентного середовища
- » Система критеріїв та методів оцінки ефективності інвестиційних проектів
- » Споживач у концепціях маркетингу
- » Методика прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту...
- » Підходи до оцінки ефективності проектів у сфері реалізації інформаційної стратегії...
Гребешков, Олексій Миколайович; Grebeshkov, Aleksey; Гребешков, Алексей Николаевич
2009-03-11
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Інформаційне забезпечення управління розвитком компанії
Верба, Вероніка Анатоліївна; Верба, Вероника Анатольевна
2009-02-18
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Е-бізнес для друкованих ЗМІ
Діброва, Тетяна Георгіївна; Лебеденко, М. С.
2025-05-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Багатовекторність маркетингової діяльності малих підприємств
Гордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Фёдоровна
2025-05-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Концептуально-методичні основи оцінки ефективності праці
Герасименко, Оксана Олександрівна; Herasymenko, Oksana; Герасименко, Оксана Александровна
2025-05-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Професійне навчання безробітних: результати дослідження у столичному регіоні
Костенко, Микола Анатолійович; Костенко, Николай Анатольевич
2025-05-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Можливості та бар’єри розвитку малого та середнього бізнесу в Україні
- » Плюралістичність бізнес-концепцій вітчизняних організацій: від виробничої до екологічної
Барабась, Дмитро Олександрович; Барабась, Дмитрий Александрович
2009-02-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Система базових показників діагностики рівня організації виробництва на підприємстві
Кукоба, Володимир Павлович; Кукоба, Владимир Павлович
2025-05-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Взаємозв’язок конкурентних переваг підприємства та ключових факторів успіху
- » Емерджентність у стратегічному процесі підприємства
Гребешкова, Олена Миколаївна; Гребешкова, Елена Николаевна
2009-03-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Оцінювання ролі та факторів інфляції в Україні
Мазур, Маргарита Вікторівна; Мазур, Маргарита Викторовна
2025-05-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Оцінка невизначеності зовнішнього середовища компанії
Востряков, Олександр Володимирович; Паздрій, Віталій Ярославович
2009-02-12
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Електронна комерція: підходи до визначення сутності
- » Корпоративна культура: сучасні аспекти розвитку
Овчаренко, Анна Олександрівна; Овчаренко, Анна Александровна
2025-05-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Інтелектуалізація й динамізм підприємницького регулювання
Диба, В’ячеслав Михайлович; Дыба, Вячеслав Михайлович
2009-02-12
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
3601 - 3625 з 28905 результатів
<< < 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 > >>