Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Необходимость гармонизации финансовой отчетности предприятий
- » Інноваційна парадигма розвитку підприємств
Гончарова, Наталія Петрівна; Гончарова, Наталия Петровна
2006-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Використання зв’язків з громадськістю у комерційній діяльності підприємств
- » Питання для дискусій з основ маркетингу
- » Формування облікової політики підприємства в частині основних засобів
Чернишенко, Яків Геннадійович; Chernyshenko, Ya. H.; Чернышенко, Яков Геннадиевич
2016-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Складові якості послуг гостинності в Україні
- » Активізація маркетингу в діяльності підприємств панчішно-шкарпеткової промисловості
- » Загальна характеристика маркетингових досліджень з використанням анкет
Якименко (Баша), Інна Миколаївна; Баша, Інна Миколаївна
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Проблемы управления маркетинговой деятельностью на химических предприятиях
- » Система планування нового продукту на підприємстві
Шишигіна, Лілія Сергіївна; Шишигина, Лилия Сергеевна
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості прийняття нових товарів споживачами
Шафалюк, Олександр Казимирович; Шафалюк, Александр Казимирович; Довгаль, І. А.
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Статистичні процедури в структурі маркетингових досліджень
- » Проблеми оцінювання ризиків маркетингового аудиту інновацій
- » Питання державного регулювання цін на лікарські засоби
Шевченко, Олена Леонідівна; Шевченко, Елена Леонидовна
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинговий чинник у системній оптимізації інвестиційної стратегії морського порту
- » Проблемы организации работы предприятий с поставщиками
- » Оцінка комерційного ризику введення нового товару на масовий ринок
- » Психологічна ефективність впливу реклами на споживача
- » Мониторинг как специфический вид маркетинговых исследований рыночной ситуации
- » Промышленный маркетинг в условиях региональной экономики
- » Сегментування ринку і вибір збутових стратегій
- » Банківська система та її роль в відновлені економічного зростання
Заболотна, Наталія Григорівна; Zabolotna, Natalia; Заболотная, Наталия Григорьевна
2025-05-16
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Як маркетологу трансформувати дані в інформацію
- » Концептуальні підходи до організації аналітичного забезпечення управління суб'єктами...
Калабухова, Світлана Вікторівна; Kalabukhova, Svitlana Viktorivna; Калабухова, Светлана Викторовна
2025-05-16
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Ризик-навігація стратегічного розвитку підприємства
Бойченко, Катерина Степанівна; Boychenko, Kateryna; Бойченко, Екатерина Степановна
2025-05-16
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
5401 - 5425 з 28905 результатів
<< < 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 > >>