Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Перспектива створення національного ринку квот викидів парникових газів
- » Становлення ІТ-аутсорсингу в Україні: огляд через призму світової практики
Гребешкова, Олена Миколаївна; Стельмах, О. Ю.
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Концептуальні аспекти формування фінансової стратегії в телекомунікаційному бізнесі в...
- » Захисні заходи в міжнародній торгівлі під час глобальної економічної кризи
Олефіренко, Вікторія Володимирівна
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Генезис сучасної системи інструментів регулювання міжнародної торгівлі
- » Детермінанти конфліктних ситуацій у міжнародній торгівлі
Гордєєва, Тамара Федорівна; Gordeeva, Tamara Fedorovna
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування стратегічних цілей на основі інвестиційного циклу компаній
Фролова, Тетяна Олександрівна
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ТНК як чинники економічного та соціального розвитку національних господарств
- » Передумови та проблеми професійного самовизначення і планування кар’єри молоддю в Україні
Василик, Алла Володимирівна; Vasylyk, Alla; Василик, Алла Владимировна; Вандоляк, О. В.; Vandolyak, O. V.; Вандоляк, А. В.
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Удосконалення державного управління і забезпечення економічного зростання як важіль...
Фляшнікова, Алла Борисівна
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Місце України в структурі глобальної економіки (в розрізі індексів...
Омельченко, Роман Володимирович
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Проблеми та перспективи інтеграції національного ринку України до світового ринку капіталу
- » Проблеми оцінки ефективності реклами
Никифорчин, М. Д.; Вакуленко (Осокіна), Алла Вікторівна; Осокіна, Алла Вікторівна
2025-05-09
Переглянути запис
- » Концептуальні засади формування споживчого капіталу бренду
Шевченко, Олена Леонідівна
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Стратегічні альтернативи в діяльності торговельно-посередницьких підприємств
Данніков, Олег Володимирович
2011-02-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинг в системі управління страховою компанією
Бобрицька, Наталія Дмитрівна
2011-02-16
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Феноменологія та ефективність маркетингу подій
- » Маркетинг інтеграційних процесів у автоіндустрії України
- » Методологія та особливості розробки маркетингових комунікативних стратегій бренду
- » Структурні елементи методики бухгалтерського аналізу
Калабухова, Світлана Вікторівна; Kalabukhovа, Svetlana Viktorivna; Калабухова, Светлана Викторовна
2014-12-05
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Мотивація праці управлінського та виробничого персоналу
- » Досвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі...
- » Психолого-педагогічні аспекти інноваційного навчання студентів
Артюшина, Марина Віталіївна
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Перспективні напрями підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства чорної...
Соломаха, Валентина Миколаївна
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Стратегія НДДКР та її взаємозв’язок зі стратегіями інших рівнів у піраміді старечій...
Хоменко, Людмила Миколаївна
2025-05-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
20251 - 20275 з 28905 результатів
<< < 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 > >>