Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Інформаційна логістика
- » Економічний потенціал підприємства: сутність та структура
- » Інноваційні процеси в Україні з погляду еволюційної економіки
Козик, В. В.; Сидоров, Ю. І.
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Міська гра як продукт маркетингу міста
- » Необхідність розроблення інноваційних рішень у маркетинговій стратегії підприємства в...
- » Проблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікацій
- » Використання психотехнологій кольору у рекламі
Подольчак, Н. Ю.; Подольчак, Н. І.
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Переваги та критерії інтеграції функцій логістики
Поплавська, Ж. В.; Полянська, А. С.
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Застосування сучасних підходів у розробленні механізму управління логістичною...
- » До питання про поняття та економічну природу доходів
- » Парадокси і проблеми розвитку теорії і практики маркетингу і логістики
- » Виробництво та використання сульфонатів для збільшення видобутку нафти
Гуглич, С. І.; Квітковський, Л. М.
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Соціальні інвестиції: сутність і класифікація
- » Стратегічні обмеження у плануванні функціонування ланцюга поставок машинобудівної...
Крикавський, Є. В.; Фалович, В. А.
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління
- » Визначення параметрів локалізації логістичного центру
Сорока, М. В.; Дриль, О. І.; Янковська, Л. А.; Шевців, Л. Ю.
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Процес резервування як елемент функції планування в управлінні науково-технічною...
- » Механізми управління функціями корисності інвестора та підприємства в машинобудуванні.
Журко, Т. О.; Нікіфорова, Л. О.; Шиян, А. А.,
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Туристичний продукт як важлива складова комплексу маркетингу
- » Навчання персоналу машинобудівних підприємств Львівщини в умовах кризи
- » Принципи структурної організації багатофункціональних число-імпульсних перетворювачів...
Отенко, В. І.; Стрілецький, З. М.
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Взаємозв’язок суб’єктів маркетингу партнерських відносин
- » Використання органічних барвників для отримання забарвлених емульсійних плівок
Волошинець, В.А.; Дегтярьова, А.
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Інноваційний розвиток підприємства через призму інноваційної ємності
Козик, В. В.; Черняк, О. Ю.
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Оцінювання ефективності функціонування маркетингу на підприємстві
Костюк, О. С.; Тижай, Н. В.; Фаєк, Н. В.
2024-12-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
1151 - 1175 з 31550 результатів
<< < 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 > >>