Назва
|
Автор
- » Управління конкурентоспроможністю підприємств готельного господарства
- » Конституційно-правові засади охорони культурної спадщини: проблеми теорії та практики
- » Методичні вказівки до самостійної роботи студентів спеціальності «Менеджмент» з...
Єпіфанова, І. Ю.; Джеджула, В. В.
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Проблемні питання підготовки та службової діяльності Національної поліції України
Єпринцев, П. С.; Епринцев, П. С.
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Common law in the conditions of self-government in Kyiv Rus
Єрєгян, Анаїда Робертівна; Луганський державний університет внутрішніх справ імені Є. О. Дідоренка
2010-10-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Побудова програми пілатесу з використанням реформів для жінок 21-35 років
Єракова, Л. А.; Томіліна, Ю. І.
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Випереджальна підготовка фахівців з агробізнесу — обов’язкова умова підвищення їх...
Єранкін, Олександр Олександрович
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Наукова складова викладання – обов’язкова вимога до підготовки конкурентоспроможних...
Єранкін, Олександр Олександрович
2013-01-31
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » До питання про закономірності виникнення агрохолдингів в Україні та перспективи їх...
Єранкін, Олександр Олександрович
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Випереджальна підготовка фахівців з агробізнесу — обов’язкова умова підвищення їх...
Єранкін, Олександр Олександрович
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Наукова складова викладання – обов’язкова вимога до підготовки конкурентоспроможних...
Єранкін, Олександр Олександрович
2013-01-31
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » До питання про закономірності виникнення агрохолдингів в Україні та перспективи їх...
Єранкін, Олександр Олександрович
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Дослідження кон’юнктури ринків як необхідна складова формування маркетингових стратегій...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2010-02-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2008-01-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2009-02-12
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Дослідження кон’юнктури ринків як необхідна складова формування маркетингових стратегій...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2010-02-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2008-01-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2009-02-12
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2025-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
12501 - 12525 з 88523 результатів
<< < 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 > >>