Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа
- » Проблеми професійної адаптації молодих фахівців на ринку праці регіону
- » Вища освіта України: ілюзія реформ
- » Кількісні показники сили бренду
- » Оцінка ефективності управління підприємствами виставкової діяльності
- » Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду
- » Формування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної...
- » Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі...
Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, Olga
2011-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ
Лилик, Ірина Вікторівна
2011-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Засідання професійного клубу дослідників ринку і споживачів MPR CLUB при Українській...
- » Функції бюджетної системи та забезпечення стратегічних цілей посттрансформаційного...
Зайцев, Юрій Кузьмич; Буряк, О. В.; Zaitsev, Yuriy; Buryak, O.
2008-01-14
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Інформаційні технології як основа і засіб реалізації інноваційних процесів в сучасній...
Іванова, Лариса Іванівна; Ivanova, Larysa
2014-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
Размус, Віктор; Слободяник, Олена; Нуцковський, Богуслав
2011-01-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Реформи системи вищої освіти в Литві
- » Страховий захист ключового персоналу підприємства
Залєтов, Олександр Миколайович; Zaletov, O.
2014-06-16
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Oсвітня реформа: болонський процес та автономія вищих навчальних закладів....
- » Реформа вищої освіти в Грузії
- » Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників
Язвінська, Наталія; Овчиннікова, Анна В.
2011-01-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування організаційно-економічного механізму стимулювання праці в умовах...
Калина, Алла Василівна
2014-06-23
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних...
Суслова, Тетяна; Співаковський, Сергій
2011-01-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів...
Співаковська, Тетяна; Дорогань, Сергій
2011-01-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Прогнозування обсягу збуту як елемент планування розвитку підприємства
Пархоменко, Ольга Петрівна; Parkhomenko, Olga; Пархоменко, Ольга Петровна
2013-08-06
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Оборотний капітал промислових підприємств в умовах глобальних викликів: формування та...
Пархоменко, Ольга Петрівна
2012-07-11
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога
- » Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу
16276 - 16300 з 28905 результатів
<< < 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 > >>