Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Теоретико-методологічні засади промислового маркетингу та умови його застосування
- » Формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості в умовах...
- » Формування стратегії інвестиційної діяльності банків в умовах змін маркетингового...
- » Застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого...
- » Концепції маркетингової діяльніості вищих навчальних закладів
Дмитрів, Анна Ярославівна
2013-08-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинговая политика реализации инновационных технологий в системе высшего образования
- » Формування компетенцій з проектного менеджменту у сфері маркетингової освіти
Батенко, Людмила Павлівна; Batenko, Liudmyla
2013-08-14
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Модель планування рекламної кампанії підприємства
Архипова, Тетяна Василівна
2013-08-06
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Удосконалення маркетингових засад підвищення конкурентоспроможності та ефективності...
Савич, Олександр Петрович; Штуль, Валентин Петрович; Кривещенко, Вікторія Віталіївна
2013-08-15
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Нові тренди ринків та індустрій інформаційно-комунікаційних послуг і креативу,...
Шафалюк, Олександр Казимирович
2013-08-07
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Івент-маркетинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій
Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна
2013-08-14
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері
Савощенко, Анатолій Семенович; Сірук, М. М.
2013-08-08
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Чинники маркетингового ціноутворення
Дугіна, Світлана Іванівна
2013-08-02
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Тенденції розвитку основних сегментів ринку цифрових фотокамер
Куденко, Олексій Віталійович
2013-08-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Сучасні концепції маркетингового управління розвитком підприємств
Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andrij; Таран, О. О.
2013-08-16
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості залізорудних підприємств України як чинники впливу на реалізацію засад...
Ткач, Вячеслав Михайлович; Соломаха, Валентина Миколаївна
2013-08-06
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Аналіз сезонності ринку товарів побутової техніки та електроніки України та основні...
Тишкун, Катерина Валеріївна
2013-08-19
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств
Павленко, Анатолій Федорович; Пилипчук, Володимир Петрович
2013-08-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Механізм реалізації маркетингової стратегії на підприємствах
Овсієнко, Наталія Василівна
2013-08-07
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами...
Данніков, Олег Володимирович; Романенко, П. Ф.
2013-08-14
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Сучасні тенденції змін тютюнового ринку
Голіцин, Андрій Миколайович
2013-08-06
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі
Бобрицька, Наталія Дмитрівна
2013-08-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Регламентація процедур оперативного планування маркетингу на підприємстві
Решетнікова, Ірина Леонідівна
2013-08-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Структурні рівні аналізу агросоціальних систем та їх типологічні ознаки
Ольшанська, Олександра Володимирівна; Olshanska, O. V.
2013-08-15
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Про специфіку попиту підприємств сектору послуг на матеріальні ресурси та однозначність...
Мальченко, Віктор Матвійович; Мальченко, В. В.
2013-08-14
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
17401 - 17425 з 28905 результатів
<< < 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 > >>