Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » МАРКЕТИНГОВА ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
Іваннікова, Марина Миколаївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
2011-09-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ЗАСТОСУВАННЯ ЗБАЛАНСОВАНОЇ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ У СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Іваннікова, Марина Миколаївна
2010-09-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування конкурентних переваг підприємства легкої промисловості на основі SWOT-аналізу
Іваннікова, Марина Миколаївна
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
Іваннікова, Марина Миколаївна
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ЗАГОТІВЕЛЬНО-ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ СИСТЕМИ...
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
2016-10-26
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » BSC ЯК МЕТОД ФОРМУQ ВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМИ
Іваннікова, Марина Миколаївна
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ
Іваннікова, Марина Миколаївна
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Організація контролю захищеності бездротових комп’ютерних мереж на базі нейро-нечітких...
Юдін О.М., Хлапонін Ю. І.
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Mathematical modeling in developing of professional mobility of students in economic...
- » Основні форми кобрендингу
Яловега, Наталія Іванівна
2012-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Забезпечення необхідних психолого-педагогічних умов формування цінностей студентів
Яловега, Наталія Іванівна
2012-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств споживчої кооперації
Яловега, Наталія Іванівна
2011-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Застосування мережі інтернет у діяльності підприємств
Яловега, Наталія Іванівна
2009-07-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Принципи застосування основних комунікаційних інструментів у діяльності підприємств...
Яловега, Наталія Іванівна
2007-11-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Місце і роль періодичних видань як джерело архівної справи початку ХХ ст. у розвитку...
- » Cучасні інноваційні форми роботи з користувачами юнацьких бібліотек України
- » Бібліотечний, архівний, музейний компоненти документознавчо-інформаційної діяльності
- » Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст.
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Cloud-based architecture of a bank
Roskladka A., Baglai R.
2016-05-13
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО...
- » ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ
- » ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ
- » УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ НЕБАНКІВСЬКОЇ ФІНАНСОВОЇ...
- » ЕФЕКТИВНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ СПОЖИВЧОЇ...
- » Роль маркетингу в управлінні змінами підприємства
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
2015-05-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
3426 - 3450 з 4610 результатів
<< < 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 > >>