Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Моделювання та оцінка фінансової стійкості підприємства шляхом розрахунку точки...
- » Зв’язки з громадськістю у діяльності підприємств споживчої кооперації
Яловега, Наталія Іванівна
2007-12-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Методика оптимального поєднання комунікаційних інструментів у діяльності підприємств...
Яловега, Наталія Іванівна
2008-01-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО...
Капліна, Анна Сергіївна
2016-11-04
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетингові аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства
Яловега, Наталія Іванівна
2010-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Моделювання економічних показників оптимізаційними задачами на комбінаторних конфігураціях
- » Критерії якості дистанційної освіти
Яловега, Наталія Іванівна
2013-01-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Теоретичні аспекти моделювання поведінки покупців легкових автомобілів
- » Механізми співпраці ВНЗ із роботодавцями
Яловега, Наталія Іванівна
2014-01-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Метод матриці розстановки пріоритетів як інструмент обґрунтування рішень у фінансовому...
Гнипа-Черневецька Л. В.
2016-05-13
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Математична модель прийняття інвестиційних рішень з урахуванням ризику
- » Прийняття рішень на основі когнітивних систем
- » Маркетингові аспекти комунікаційної діяльності вищих навчальних закладів
Яловега, Наталія Іванівна
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю...
Карпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Використання фреймінг – ефекту для проекції попередньо вивчених дисциплін, 82-83
Захаренко-Селезньова, Анжелла Миколаївна
2016-02-19
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Планування структури і бюджету стимулювання системи просування товару, 104-106
Захаренко, Анжелла Миколаївна
2007-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Проблемы этического и психологического аспектов рекламных технологий,330-335
Захаренко-Селезнева, Анжелла Николаевна
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Рекламне агентство - посередник чи постачальник послуг?, 101-108
Захаренко, Анжела Миколаївна
2007-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Етичність та психологічна безпека рекламних технологій, 220-227
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2008-02-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Дослідження маркетингової діяльності рекламних посередників Полтавського регіону,12-20
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2007-08-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетингові дослідження рівня попиту та споживчих мотивацій на ринку рекламних послуг,...
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2007-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Прийняття рішень на основі когнітивних систем
- » Модель формування кадрового потенціалу ВНЗ
- » Методи оцiнки ефективностi peкламної кампанii,92-97
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2007-08-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Порядок руху документів в організації при ручній та автоматизованій обробці даних
3626 - 3650 з 4610 результатів
<< < 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 > >>