Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Фізична культура в сучасних контекстах
Ємець, Володимир Трохимович; Емец, Владимир Трофимович; Пахомов, В. І.; Данільченко, Ю. В.
2015-06-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Випереджальна підготовка фахівців з агробізнесу — обов’язкова умова підвищення їх...
Єранкін, Олександр Олександрович
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Наукова складова викладання – обов’язкова вимога до підготовки конкурентоспроможних...
Єранкін, Олександр Олександрович
2013-01-31
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » До питання про закономірності виникнення агрохолдингів в Україні та перспективи їх...
Єранкін, Олександр Олександрович
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Випереджальна підготовка фахівців з агробізнесу — обов’язкова умова підвищення їх...
Єранкін, Олександр Олександрович
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Наукова складова викладання – обов’язкова вимога до підготовки конкурентоспроможних...
Єранкін, Олександр Олександрович
2013-01-31
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » До питання про закономірності виникнення агрохолдингів в Україні та перспективи їх...
Єранкін, Олександр Олександрович
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Дослідження кон’юнктури ринків як необхідна складова формування маркетингових стратегій...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2010-02-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2008-01-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2009-02-12
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Дослідження кон’юнктури ринків як необхідна складова формування маркетингових стратегій...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2010-02-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2008-01-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2009-02-12
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських...
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми
Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович
2024-11-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
126 - 150 з 3848 результатів
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>