Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Реалізація міжбюджетних відносин в Україні на сучасному етапі
Жибер, Тетяна Василівна; Zhyber, Tetiana
2009-01-14
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні
Остапченок, Дарина; Верденська, Марина Ігорівна; Дима, Олександр Олексійович
2025-05-15
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Блеск и нищета рекламного креатива
Лылык, Ирина Викторовна; Liluk, Iryna; Лилик, Ірина Вікторівна
2025-05-15
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Сек’ютиризація активів банками: так чи ні?
Джигурда, С. С.; Dzhygurda, S.
2009-03-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Лид-менеджмент – ключ к трансформации маркетинга в2в
- » Большие возможности при малых затратах или надстройка телефонии для оптимизации работы...
- » Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів
Ковальчук, С. В.; Вільчинська, С. Б.
2013-08-08
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості формування маркетингової стратегії фінансовими установами (на прикладі...
Фурман, Василь Миколайович
2013-08-08
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинг персоналу промислового підприємства
Бєлявцев, М. І.; Калиниченко, М. П.
2013-08-02
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Оцінювання вартості світових та українських брендів
Карпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2013-08-07
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Управління маркетинговою освітою в Україні
- » Форми інноваційного міжнародного співробітництва у сферах освіти та науки
Гонта, О. І.; Холявко, Н. І.
2013-08-05
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Соціальні проекти в комунікаційній діяльності підприємства
Сержук, А. В.; Шлінчак, І. В.
2013-08-09
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Споживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодії
Шевченко, Олена Леонідівна
2013-08-19
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі
Окландер, Михайло Анатолійович
2013-08-16
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Необходимость создания резервов и их отображение в отчетности: качественный аспект
Бугай, Надія Олександрівна; Bugay, Nadiya Oleksandrivna
2012-11-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Контент-маркетинг: реклама без реклами
Крикавський, Є. В.; Фігун, Н. В.
2013-08-20
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Співробітництво торговельних економічних суб’єктів із постачальниками продукції
- » Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг
- » Професія аудитора в Україні: сьогодення та майбутнє
Бугай, Надія Олександрівна; Bugay, Nadiya Oleksandrivna
2013-10-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Зміст та інструментарій маркетингового аудиту
Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
2013-08-13
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Захист персональних даних та правила приватності при дослідженнях в інтернет
- » Розробка інструментальних методів формалізації процесу формування погрішностей...
Волоснікова, Наталія Миколаївна
2013-08-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових...
- » Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих...
Зозульов, Олександр Вікторович; Підмогільна, Оксана
2025-05-15
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
17326 - 17350 з 28905 результатів
<< < 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 > >>